hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újonnan alakult brit cég vette meg a Story TV-t

Borsány-Gyenes András visszakerülhet a vezetésbe.

hirdetés

Legutóbb csatornátnevezések és újak alapítása apropóján írtunk a Story-csatornákról - ezekről a csatornákat tulajdonló Digital Media and Communications Zrt. korábban vezérigazgatójaként működő, majd arról a pozíciójától eltávolított, mégis a cég vezetésében maradt Borsány-Gyenes András beszélt egy konferencián.

A 24.hu ír róla, hogy a DMC-t most felvásárolta az Egyesült Királyságba bejegyzett, tavalyi alapítású Glenshore cég az eddigi tulajdonos Project029-tól. Az adásvétel a Story4, Story5 és a Galaxy TV csatornákat érinti. "Az új tulajdonos brit bejegyzésű, annak igazgatója francia származású, a tranzakcióval kapcsolatos dokumentumokat kizárólag magyar nyelven írták alá" - írja a lap, és hozzáteszi, hogy a cégtulajdonosok közötti háborúskodás folyományaként korábban háttérbe szorult és a vállalattal pereskedő Borsány-Gyenes András visszatérhet a vezetésbe.

Korábban szó volt róla, hogy a csatornák a TV2 közelébe kerülnek. A tévétársaság irányítását megszerző Glenshore magát függetlennek valló, vállalati pénzügyi és üzletfejlesztési cég, melynek honlapja alapján kifejezetten egyesülésekre és felvásárlásokra, valamint tőkebefektetésekre szakosodott, írja a 24.hu.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés