hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újonnan alakult brit cég vette meg a Story TV-t

Borsány-Gyenes András visszakerülhet a vezetésbe.

hirdetés

Legutóbb csatornátnevezések és újak alapítása apropóján írtunk a Story-csatornákról - ezekről a csatornákat tulajdonló Digital Media and Communications Zrt. korábban vezérigazgatójaként működő, majd arról a pozíciójától eltávolított, mégis a cég vezetésében maradt Borsány-Gyenes András beszélt egy konferencián.

A 24.hu ír róla, hogy a DMC-t most felvásárolta az Egyesült Királyságba bejegyzett, tavalyi alapítású Glenshore cég az eddigi tulajdonos Project029-tól. Az adásvétel a Story4, Story5 és a Galaxy TV csatornákat érinti. "Az új tulajdonos brit bejegyzésű, annak igazgatója francia származású, a tranzakcióval kapcsolatos dokumentumokat kizárólag magyar nyelven írták alá" - írja a lap, és hozzáteszi, hogy a cégtulajdonosok közötti háborúskodás folyományaként korábban háttérbe szorult és a vállalattal pereskedő Borsány-Gyenes András visszatérhet a vezetésbe.

Korábban szó volt róla, hogy a csatornák a TV2 közelébe kerülnek. A tévétársaság irányítását megszerző Glenshore magát függetlennek valló, vállalati pénzügyi és üzletfejlesztési cég, melynek honlapja alapján kifejezetten egyesülésekre és felvásárlásokra, valamint tőkebefektetésekre szakosodott, írja a 24.hu.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Pontosabban fehér zaj és levendulaillat jön a magazinból, amiben az ágyukat reklámozzák.

Egy feszengős állásinterjú-szituáció köré építettek kampányt a Profession.hu almárkájának.

A terület trendjeit, gyakorlatait, szabályozási kérdéseit vitathatják meg a tagok.

Stubnya Bence írása a lakáshitelektől és az ingatlanpiacról szólt.

Nánási Pál lőtte őket a Halott Pénz koncerten. Még egy csomó influencer tolja majd mindenütt az éjszakai fotóit.

hirdetés

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Meghosszabbított nevezési határidő: 2018.05.25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés