hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ujjgyakorlat

Játékos online hirdetés a Djuice-tól

Egyszerű poénnal hirdette Nonstop díjcsomagját és az ezzel elérhető ingyenes sms-szolgáltatást a Djuice márka, kizárólag online felületeken.
hirdetés

  1. Őszinte-e a hirdetés? 
  2. Kifogásolható-e a hirdetés morális vagy etikai szempontból?
  3. Különlegesen szellemes megközelítése-e egy üzleti vagy kommunikációs problémának?
  4. Javítja vagy szennyezi-e a reklámkörnyezetet?
  5. Jó vagy rossz a kivitelezés?
  6. Úttörő-e a hirdetés?
  7. Eléri-e a reklám, hogy kedvem legyen vele üzletelni?

Ahogy nőtt az online reklámok köre, úgy lettek egyre unalmasabbak az internetes médiumokon megjelenő hagyományos hirdetések.
A banner manapság sokszor nem több, mint egy fényreklám, vagy egy sajtóhirdetés, nem is akar élni az interaktivitás lehetőségével. Elém
teszi az információt, aztán olvassam, ha akarom. Márpedig az online hirdetésnek pont az lenne a feladata, hogy ne elrántsam az egeret, ha véletlenül rámászik egy bannerre, hanem hogy kíváncsi legyek, hova vezet a virtuális kapu.

Ez a belassult reklámkészítés várható volt. Az online médiában feltűntek a nagy hirdetők ismert terepen is rettegő döntéshozói, és ezzel egyenes arányban nőtt a bannerekre írt szöveg hosszúsága.

A Djuice Nonstop díjcsomag hirdetése hosszú idő óta nem tapasztalt bölcsességgel legalább végiggondolta, milyen eszközök veszik körül az internetezőt, és talált egy jó kapcsolódási pontot az egér gombja és a telefon billentyűzete között. „Tedd a hüvelykujjad az egér bal gombjára, és kattints minél többször” – utasít a szöveg, majd kiderül, 20 másodperc alatt mennyiszer sikerült megnyomni a gombot.
A reklám értékeli a próbálkozó teljesítményét, és kapcsolja hozzá
a márkaüzenetet: a Djuice csomagjával szükség lesz a gyors ujjmozgásra, mert ingyenes az sms.

A hirdetés viszonylag egyszerű grafikája ellenére is figyelemfelkeltő, és ami szintén nem jellemző általában, aktivizálja a felhasználót.
A márka szellemesen, a célcsoport igényeihez igazodva magyarázza el a sokszor hangoztatott ingyenességet.

Egyetlen hiba, hogy mindez hiába szórakoztatja a felhasználót pár percig, ezt követően a kapcsolat a márka és a fogyasztó között véget ér. Nyomogatás, értékelés, üzenet. A hatékonyság nem kétséges, mivel a fogyasztó részese a reklámnak, de talán kár elengedni olyan gyorsan, ha már egyszer rávettük, hogy játsszon velünk.

Osztályzata: 5 alá

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés