hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ujjgyakorlat

Játékos online hirdetés a Djuice-tól

Egyszerű poénnal hirdette Nonstop díjcsomagját és az ezzel elérhető ingyenes sms-szolgáltatást a Djuice márka, kizárólag online felületeken.
hirdetés

  1. Őszinte-e a hirdetés? 
  2. Kifogásolható-e a hirdetés morális vagy etikai szempontból?
  3. Különlegesen szellemes megközelítése-e egy üzleti vagy kommunikációs problémának?
  4. Javítja vagy szennyezi-e a reklámkörnyezetet?
  5. Jó vagy rossz a kivitelezés?
  6. Úttörő-e a hirdetés?
  7. Eléri-e a reklám, hogy kedvem legyen vele üzletelni?

Ahogy nőtt az online reklámok köre, úgy lettek egyre unalmasabbak az internetes médiumokon megjelenő hagyományos hirdetések.
A banner manapság sokszor nem több, mint egy fényreklám, vagy egy sajtóhirdetés, nem is akar élni az interaktivitás lehetőségével. Elém
teszi az információt, aztán olvassam, ha akarom. Márpedig az online hirdetésnek pont az lenne a feladata, hogy ne elrántsam az egeret, ha véletlenül rámászik egy bannerre, hanem hogy kíváncsi legyek, hova vezet a virtuális kapu.

Ez a belassult reklámkészítés várható volt. Az online médiában feltűntek a nagy hirdetők ismert terepen is rettegő döntéshozói, és ezzel egyenes arányban nőtt a bannerekre írt szöveg hosszúsága.

A Djuice Nonstop díjcsomag hirdetése hosszú idő óta nem tapasztalt bölcsességgel legalább végiggondolta, milyen eszközök veszik körül az internetezőt, és talált egy jó kapcsolódási pontot az egér gombja és a telefon billentyűzete között. „Tedd a hüvelykujjad az egér bal gombjára, és kattints minél többször” – utasít a szöveg, majd kiderül, 20 másodperc alatt mennyiszer sikerült megnyomni a gombot.
A reklám értékeli a próbálkozó teljesítményét, és kapcsolja hozzá
a márkaüzenetet: a Djuice csomagjával szükség lesz a gyors ujjmozgásra, mert ingyenes az sms.

A hirdetés viszonylag egyszerű grafikája ellenére is figyelemfelkeltő, és ami szintén nem jellemző általában, aktivizálja a felhasználót.
A márka szellemesen, a célcsoport igényeihez igazodva magyarázza el a sokszor hangoztatott ingyenességet.

Egyetlen hiba, hogy mindez hiába szórakoztatja a felhasználót pár percig, ezt követően a kapcsolat a márka és a fogyasztó között véget ér. Nyomogatás, értékelés, üzenet. A hatékonyság nem kétséges, mivel a fogyasztó részese a reklámnak, de talán kár elengedni olyan gyorsan, ha már egyszer rávettük, hogy játsszon velünk.

Osztályzata: 5 alá

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

 A Getty Images a Polyphony Digital Inc. nevű fejlesztőcéggel állt össze még tavaly, hogy képeket csináljanak a Gran Turismo nevű videojáték legjobb pillanatairól. 

Startup Hungary néven indul egy mentorprogram magyar startupoknak, melybe már bizonyított, külföldön is működő magyar startupok alapítói is beszálltak.

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés