hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vélemény

Ujjagyúság

Mit mutat a baleseti statisztika? Miért demagóg a törvény? Mire használják az okos kis buksijukat a képviselők? Kaszás György véleménye a közutak mellett elhelyezett reklámtáblák betiltásáról.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A magazinra azért van szükség, hogy az autórajongók még szélesebb rétegét tudják megszólítani.

Az új vezérigazgató mellett a Döntőbizottság tagjait is megnevezte az átalakuló Filmalap.

Ezért meg is büntették a Coca-Colát – írja az Index és a 444 is.

Mindkét magyar ügynökség Radio&Audio kategóriában esélyes.

A kábelcsatorna saját műsorainak szereplőivel igyekszik tenni a mentális betegségek stigmatizálása ellen.

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Kedves Csongy!

A lényeget illetően egyről beszélünk. Ha valóban a félelmeink igazolódnak (azaz megint lesznek "egyenlőbbek", más szóval az ijedelemtől felröppenő "verebek"
ugyanarra a villanydrótra ülnek vissza, csak esetleg más sorrendben), akkor azonban mégis azt kell mondanom, nem a totális tiltás a valódi megoldás, hanem a korrekt
szabályozás és bátor betartatás! Mert ahhoz kell igazi bátorság, hogy valaki vállalja nyíltan a meghozott (akár már létetző és jó!) szabályok betartatását: az
egyenlő mércével mérést, és az azon alapuló pártatlan szankcionálását az "esetleg eltévelyedőknek"!

Ha ez nem áll össze, akkor marad, ami volt (van): a legrosszabbul az jár, aki a villanydrótok alatt kószál jóhiszeműen - reá hullik ugyanis minden "verébpiszok". És a
végén ő lesz büdös és nevetség tárgya!

Szóval egyetértek: ne legyen igazunk! És akkor van esély egy közterületi reklámszakmára (is)
válasza hozzászólásához
#
Kedves Laci!

Tisztelettel megkérdezném, hogy a "kulturált közterületi reklámozás" alapjait nem úgy lehet majd letenni, ha a kicsontozott, felszántott és sóval behintett régi
helyére (amit egyébként soha nem lehetett volna kiírtani törvényes eszközökkel, ha nincs ez vagy egy ehhez hasonló törvény!) építjük/építik majd fel azt?
Félek tőle, hogy tudat alatt megírtad az egész történet hátterét. Azért félek, mert valószínűleg ennek megint nem a verseny, a pozitív tenni akarás lesz az
előrevivője, hanem a mutyi, az urambátyám, az INKORREKTSÉG.
Egyáltalán nem csodálkoznék, ha fél év múlva (vagy épp a mostani "tiltakozásoknak engedve") megjelenne a kivétel lehetősége, melynek megvalósítóját történetesen
meghívásos tenderen választanák majd ki. A történet folytatását azt hiszem már mindannyian megtapasztalhattuk a közeli és kissé távolabbi, no meg a teljesen távoli
múltban.
1984
ne legyen igazam!
#
Kösz lebowsky! Csak reménykedtem abban, hogy néha elolvassák a gondolataimat. Lassan össze kéne állni az "egyértékrendűeknek" (kor nem számít és nem is akadály...)
nem gondoljátok?.
Én továbbra is hiszek abban, hogy azok, akik összetartoznak keresik egymást, előbb-utóbb "meglátják" egymást, és azután törvényszerű, hogy együtt menjenek tovább.
Ők csak egy csapatban tudnak valódi értékeket teremteni. (Van még pár "lenintlátott" kollégám, akikkel bármikor összeállnék, mert tudom, hogy tudják, hogy együtt
bármit, tehát mindent tudunk! (Szerintem még akár törvényekhez előkészítő javaslatokat is, megfontoltan, és szakmai alapon - puszta szakmaszereteből és
törvénytiszteletből.
(Jut erről eszembe! Találkozzunk holnap Niklai Péter búcsúztatóján! kísérjük el, hogy velünk maradjon...)
#
Jó írás, mint már annyiszor, és megint egy élvezhető és igaz komment Csótilacitól, mint már annyiszor. :)
#
Gyuri, én is csak gratulálni tudok, ez is remek írás. És igaz is.
Véleményem szerint Dulin cihológus nem is mer vezetni, mert túl sokáig tart míg felfogja, mit lát a táblán.

Viccet félre téve: nem arról volt szó, hogy mostantól gazdaság ÉLÉNKÍTÉS fog történni? mert kedves parlamentben melegedők, ez a döntés nem az!
#
Gyuri! Mint mindig - fején a szöget! Profi vagy, értesz hozzá, és ráadásul nagyon jól írsz! Így aztán óvakodnék itt bármit bő lére eresztve (mint az szokásom...)
hozzátódítani, csak annyit mondok, Veled vagyok!
(Az a baj, hogy mi, akik még "láttuk Lenint", mert együtt "törtük az utat" (pioneer movement), bizony láttunk már karón varjút is, nem egyet! Annyi mindent láttunk, hogy
már csak jól tudunk látni - ez az öregkori "szemromlás" :) /Öreg a nénikéd!/)

PR-nek meg azt mondom: a "plakátrengeteg" valóban ronda, és a "rengetegség" okán talán a hatékonysága is elmarad az elméletileg benne rejlő lehetőségtől. Erre azonban
nem a "betiltás" a megfejtés! Elég lenne csupán a már eddig is meglévő szabályokat betartani, betartatni - és akkor kevesebb lenne, nem zavarnák egymást a
"plakátbokrok", és akár kulturált közterületi reklámozásról is beszélgethetnénk (vannak rá példák szerte a világban...). Szóval okosan és korrekt módon,
ráadásul KÖVETKEZETESEN kell szabályozni és nem tiltani. Ennek az az egyszerű záloga, hogy ne lehessenek "egyenlőbbek az egyenlők között". És ezügyben most nem kell
rutinból visszamutogatni a múltra, mert az igazi nagy kérdés az, hogy mit hoz a jövő?? Lesznek-é, vannak-é vajon új "egyenlőbbek", avagy végre tényleg egyenlőek
leszünk??!!
Ezért van igaza KGY-nak: mert ezzel a jogszabály módosítással tényleg ismét sikerült ügyesen elslisszanni a lényeg megoldása mellett!
#
Nekem nem fog hiányozni a plakátrengeteg. Egyrészt ronda, másrészt egyáltalán nem hatékony.
#
Ha a plakát célja a figyelem megragadása, akkor ezt nem a vezetés rovására teszi?

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés