hirdetés
hirdetés
hirdetés

Vélemény

Ujjagyúság

Mit mutat a baleseti statisztika? Miért demagóg a törvény? Mire használják az okos kis buksijukat a képviselők? Kaszás György véleménye a közutak mellett elhelyezett reklámtáblák betiltásáról.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A  Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Egy szülő nem állhat állandóan a gyerek háta mögött, hogy mit csinál a neten – de ugyanakkor jó lenne tudni, nem?

Egy brit fejlesztői csapat azon dolgozik, hogy planétánk minden szegletében elérhetővé tegye az ivóvizet.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Hozzászólások (8 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
válasza hozzászólásához
#
Kedves Csongy!

A lényeget illetően egyről beszélünk. Ha valóban a félelmeink igazolódnak (azaz megint lesznek "egyenlőbbek", más szóval az ijedelemtől felröppenő "verebek"
ugyanarra a villanydrótra ülnek vissza, csak esetleg más sorrendben), akkor azonban mégis azt kell mondanom, nem a totális tiltás a valódi megoldás, hanem a korrekt
szabályozás és bátor betartatás! Mert ahhoz kell igazi bátorság, hogy valaki vállalja nyíltan a meghozott (akár már létetző és jó!) szabályok betartatását: az
egyenlő mércével mérést, és az azon alapuló pártatlan szankcionálását az "esetleg eltévelyedőknek"!

Ha ez nem áll össze, akkor marad, ami volt (van): a legrosszabbul az jár, aki a villanydrótok alatt kószál jóhiszeműen - reá hullik ugyanis minden "verébpiszok". És a
végén ő lesz büdös és nevetség tárgya!

Szóval egyetértek: ne legyen igazunk! És akkor van esély egy közterületi reklámszakmára (is)
válasza hozzászólásához
#
Kedves Laci!

Tisztelettel megkérdezném, hogy a "kulturált közterületi reklámozás" alapjait nem úgy lehet majd letenni, ha a kicsontozott, felszántott és sóval behintett régi
helyére (amit egyébként soha nem lehetett volna kiírtani törvényes eszközökkel, ha nincs ez vagy egy ehhez hasonló törvény!) építjük/építik majd fel azt?
Félek tőle, hogy tudat alatt megírtad az egész történet hátterét. Azért félek, mert valószínűleg ennek megint nem a verseny, a pozitív tenni akarás lesz az
előrevivője, hanem a mutyi, az urambátyám, az INKORREKTSÉG.
Egyáltalán nem csodálkoznék, ha fél év múlva (vagy épp a mostani "tiltakozásoknak engedve") megjelenne a kivétel lehetősége, melynek megvalósítóját történetesen
meghívásos tenderen választanák majd ki. A történet folytatását azt hiszem már mindannyian megtapasztalhattuk a közeli és kissé távolabbi, no meg a teljesen távoli
múltban.
1984
ne legyen igazam!
#
Kösz lebowsky! Csak reménykedtem abban, hogy néha elolvassák a gondolataimat. Lassan össze kéne állni az "egyértékrendűeknek" (kor nem számít és nem is akadály...)
nem gondoljátok?.
Én továbbra is hiszek abban, hogy azok, akik összetartoznak keresik egymást, előbb-utóbb "meglátják" egymást, és azután törvényszerű, hogy együtt menjenek tovább.
Ők csak egy csapatban tudnak valódi értékeket teremteni. (Van még pár "lenintlátott" kollégám, akikkel bármikor összeállnék, mert tudom, hogy tudják, hogy együtt
bármit, tehát mindent tudunk! (Szerintem még akár törvényekhez előkészítő javaslatokat is, megfontoltan, és szakmai alapon - puszta szakmaszereteből és
törvénytiszteletből.
(Jut erről eszembe! Találkozzunk holnap Niklai Péter búcsúztatóján! kísérjük el, hogy velünk maradjon...)
#
Jó írás, mint már annyiszor, és megint egy élvezhető és igaz komment Csótilacitól, mint már annyiszor. :)
#
Gyuri, én is csak gratulálni tudok, ez is remek írás. És igaz is.
Véleményem szerint Dulin cihológus nem is mer vezetni, mert túl sokáig tart míg felfogja, mit lát a táblán.

Viccet félre téve: nem arról volt szó, hogy mostantól gazdaság ÉLÉNKÍTÉS fog történni? mert kedves parlamentben melegedők, ez a döntés nem az!
#
Gyuri! Mint mindig - fején a szöget! Profi vagy, értesz hozzá, és ráadásul nagyon jól írsz! Így aztán óvakodnék itt bármit bő lére eresztve (mint az szokásom...)
hozzátódítani, csak annyit mondok, Veled vagyok!
(Az a baj, hogy mi, akik még "láttuk Lenint", mert együtt "törtük az utat" (pioneer movement), bizony láttunk már karón varjút is, nem egyet! Annyi mindent láttunk, hogy
már csak jól tudunk látni - ez az öregkori "szemromlás" :) /Öreg a nénikéd!/)

PR-nek meg azt mondom: a "plakátrengeteg" valóban ronda, és a "rengetegség" okán talán a hatékonysága is elmarad az elméletileg benne rejlő lehetőségtől. Erre azonban
nem a "betiltás" a megfejtés! Elég lenne csupán a már eddig is meglévő szabályokat betartani, betartatni - és akkor kevesebb lenne, nem zavarnák egymást a
"plakátbokrok", és akár kulturált közterületi reklámozásról is beszélgethetnénk (vannak rá példák szerte a világban...). Szóval okosan és korrekt módon,
ráadásul KÖVETKEZETESEN kell szabályozni és nem tiltani. Ennek az az egyszerű záloga, hogy ne lehessenek "egyenlőbbek az egyenlők között". És ezügyben most nem kell
rutinból visszamutogatni a múltra, mert az igazi nagy kérdés az, hogy mit hoz a jövő?? Lesznek-é, vannak-é vajon új "egyenlőbbek", avagy végre tényleg egyenlőek
leszünk??!!
Ezért van igaza KGY-nak: mert ezzel a jogszabály módosítással tényleg ismét sikerült ügyesen elslisszanni a lényeg megoldása mellett!
#
Nekem nem fog hiányozni a plakátrengeteg. Egyrészt ronda, másrészt egyáltalán nem hatékony.
#
Ha a plakát célja a figyelem megragadása, akkor ezt nem a vezetés rovására teszi?
hirdetés
hirdetés

Újabb, a márkamegjelenítést szinte teljesen nélkülöző reklám a gyorsétterem-lánctól.

Friderikusz Sándor új műsorában, az Életünk történetében az Istenes-Csobot páron kívül ők is feltűnnek majd.

Nem az előírt formában adták le kimutatásaikat egy vizsgálatban.

A WPP nyerte a 29 piacra szóló megbízást, a hazai és környező piacokon a Burson Cohn & Wolfe régiós partnereként a Chapter4 felel majd a PR-kommunikációért.

Két német partnerrel közösen, lead ügynökségként segítették az online biztosító németországi terjeszkedését.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés