hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Ujj Mészáros Károly - elkészült a filmmel

A Studio Drum elnevezésű rendezői workshopon és versenyen Ujj Mészáros Károly is részt vesz. A hat rendező feladata, hogy összesen 12 óra alatt egy-egy egyperces filmet készítsenek ugyanabban a témában. A film elkészítésről Ujj Mészáros Károly beszélt a Kreatív Online-nak.
hirdetés
Az idei Studio Drumon a „Ne higgy a látszatnak!” témában készültek el a filmek. A finn, osztrák, török, szlovén, szerb és magyar rendezők ugyanazzal a stábbal dolgoztak: egy szlovén operatőrrel és vágóval, valamint két színésszel. A forgatásra és utómunkákra hat-hat óra állt rendelkezésre.

Ujj Mészáros Károly egyperces New Love című filmje egy szerelmi történetet mesél el, amelyben egy nő, egy férfi és annak ikertestvére szerepel. A magyar szakember elmondása szerint azért választotta ezt a felosztást, mert végignézve az elmúlt évek Studio Drum munkáit, senki sem élt még azzal, hogy a két színész becsempész egy „harmadikat”.

A rendező elmondta, hogy feszített tempóban zajlott a forgatás, mert a hatórás felvétel nagyrésze kültéri helyszínen zajlott és figyelembe kellett venni, hogy a történet nappal játszódik.

A hat filmet október 19-én délelőtt mutatják be, az eredmény a gálán derül ki.

A Golden Drum magyarországi képviselői, a Carbon Group és a Próbakő Kommunikáció szakmai referenciái alapján ajánlotta Ujj Mészáros Károlyt a versenyre.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés