hirdetés
hirdetés
hirdetés

Golden Drum

Ujj Mészáros Károly - elkészült a filmmel

A Studio Drum elnevezésű rendezői workshopon és versenyen Ujj Mészáros Károly is részt vesz. A hat rendező feladata, hogy összesen 12 óra alatt egy-egy egyperces filmet készítsenek ugyanabban a témában. A film elkészítésről Ujj Mészáros Károly beszélt a Kreatív Online-nak.
hirdetés
Az idei Studio Drumon a „Ne higgy a látszatnak!” témában készültek el a filmek. A finn, osztrák, török, szlovén, szerb és magyar rendezők ugyanazzal a stábbal dolgoztak: egy szlovén operatőrrel és vágóval, valamint két színésszel. A forgatásra és utómunkákra hat-hat óra állt rendelkezésre.

Ujj Mészáros Károly egyperces New Love című filmje egy szerelmi történetet mesél el, amelyben egy nő, egy férfi és annak ikertestvére szerepel. A magyar szakember elmondása szerint azért választotta ezt a felosztást, mert végignézve az elmúlt évek Studio Drum munkáit, senki sem élt még azzal, hogy a két színész becsempész egy „harmadikat”.

A rendező elmondta, hogy feszített tempóban zajlott a forgatás, mert a hatórás felvétel nagyrésze kültéri helyszínen zajlott és figyelembe kellett venni, hogy a történet nappal játszódik.

A hat filmet október 19-én délelőtt mutatják be, az eredmény a gálán derül ki.

A Golden Drum magyarországi képviselői, a Carbon Group és a Próbakő Kommunikáció szakmai referenciái alapján ajánlotta Ujj Mészáros Károlyt a versenyre.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

15 éve rendezi meg miden évben a pincészet a címketervező pályázatát, most bemutatják az eddigi legjobb műveket.

"Kristály. Rajta vagyunk" - ezzel a szlogennel indított kampányt Dél-Dakota. Hamar virális tartalom lett belőle.

A két rajzfilmhős a Death Stranding világában bolyong, és azon gondokodnak, mi legyen a lombikban lakó csecsemővel.

A 5martstudio kampánya a 2019-es Arany Pengén megnyerte a JCDecaux innovációs alversenyét, most valósították meg.

Az EU és az egyes országok döntéshozóinak gyorsan újra kell gondolni az iparág szabályozását – mondta Incze Kinga a párizsi GovTech Summiton.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés