hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újítás a Hipnózis zsűrizésében

A Kreatív módosította a Hipnózis reklámverseny zsűrizési metódusát. A cél egy szakmaibb, hitelesebb döntéshozó testület megalkotása volt.

hirdetés

A Hipnózis reklámverseny 2001 óta a hazai reklám- és kreatívipar egyik az egyik legfontosabb versenye. A verseny legfontosabb védjegye mindig is a nemzetközi zsűri volt. A nevezéseket európai reklám- és marketingszaklapok főszerkesztői zsűrizték, csakúgy, mint a globális Epica reklámversenyt.

A zsűrizési folyamat a kezdetekkor még úgy működött, hogy az egyes külföldi lapok főszerkesztői DVD-n kapták meg a nevezési anyagokat, 2006-ban fejlesztettünk egy online zsűrizésre alkalmas oldalt, ahol pontosan követhető volt, hogy az egyes zsűritagok, hogyan és mikor zsűrizték a munkákat.

Ez a módszer tökéletesen megfelel a klasszikus reklámok értékélésére, de ahogy egyre komplexebbé vált a márkák kommunikációja, úgy vált egyre fontosabbá, hogy az online értékelést kiegészítse egy személyes zsűrizés is. Sokkal pontosabb eredmények születnek ugyanis, ha a zsűritagoknak lehetőségük van érvelni egy-egy osztályzat mellett. 

Éppen ezért idén a klasszikus online értékelést kiegészítjük egy élő zsűrizéssel. A felkért külföldi főszerkesztőket meghívtuk Budapestre. A nevezési időszak lezárulta után elkezdődik az online előzsűrizés, majd ezt követi a budapesti élő esemény. 

Az idei verseny másik újdonsága, hogy arra törekedtünk, hogy a zsűriben főleg a régióban fontos szaklapok főszerkesztői kapjanak helyet, arra gondoltunk ugyanis, hogy fontos, hogy olyan szakemberek hozzanak döntést a magyar reklámos munkákról, akik hasonló piacokon tevékenykednek.

Azt is szerettük volna ha a hazai reklámipar is jobban bevonódik a zsűrizési folyamatba, ezért felkértük a Magyar Reklámszövetséget, hogy delegáljon egy zsűritagot a versenybe. 

A változásokkal az volt a cél, hogy a Hipnózis megőrizze szakmaiságát hitelességét és emellett alkalmazkodjon a kommunikációs ipar változó igényeihez. 

A zsűri tagjai:

  • Svetlana Copic, a szerb New Moment komminákációs platform kreatívigazgatója, a tavalyi Hipnózis zsűrielnöke
  • Marjan Novak, a szlovén Marketing magazin szerkesztője
  • Agata Malkowska-Szozda, a lengyel Press magazin szerkesztője
  • Zdnek Strnad, kommunikációs szakember, a cseh Strategies magazin szerkesztője
  • Christian W. Larsen, a dán Markedsforing kommunikációs szaklap szerkesztője
  • Nagy Bálint, az IBS marketingtanszék vezetője, az MRSZ alelnöke
  • Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary tartalomfejlesztési igazgatója

Tudjon meg többet az idei Hipnózisról itt >>>

Nézze meg a tavalyi eredményeket >>>

Nézze meg, milyen plakátokkal hirdettük az eseményt eddig >>>

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés