hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újítás a Hipnózis zsűrizésében

A Kreatív módosította a Hipnózis reklámverseny zsűrizési metódusát. A cél egy szakmaibb, hitelesebb döntéshozó testület megalkotása volt.

hirdetés

A Hipnózis reklámverseny 2001 óta a hazai reklám- és kreatívipar egyik az egyik legfontosabb versenye. A verseny legfontosabb védjegye mindig is a nemzetközi zsűri volt. A nevezéseket európai reklám- és marketingszaklapok főszerkesztői zsűrizték, csakúgy, mint a globális Epica reklámversenyt.

A zsűrizési folyamat a kezdetekkor még úgy működött, hogy az egyes külföldi lapok főszerkesztői DVD-n kapták meg a nevezési anyagokat, 2006-ban fejlesztettünk egy online zsűrizésre alkalmas oldalt, ahol pontosan követhető volt, hogy az egyes zsűritagok, hogyan és mikor zsűrizték a munkákat.

Ez a módszer tökéletesen megfelel a klasszikus reklámok értékélésére, de ahogy egyre komplexebbé vált a márkák kommunikációja, úgy vált egyre fontosabbá, hogy az online értékelést kiegészítse egy személyes zsűrizés is. Sokkal pontosabb eredmények születnek ugyanis, ha a zsűritagoknak lehetőségük van érvelni egy-egy osztályzat mellett. 

Éppen ezért idén a klasszikus online értékelést kiegészítjük egy élő zsűrizéssel. A felkért külföldi főszerkesztőket meghívtuk Budapestre. A nevezési időszak lezárulta után elkezdődik az online előzsűrizés, majd ezt követi a budapesti élő esemény. 

Az idei verseny másik újdonsága, hogy arra törekedtünk, hogy a zsűriben főleg a régióban fontos szaklapok főszerkesztői kapjanak helyet, arra gondoltunk ugyanis, hogy fontos, hogy olyan szakemberek hozzanak döntést a magyar reklámos munkákról, akik hasonló piacokon tevékenykednek.

Azt is szerettük volna ha a hazai reklámipar is jobban bevonódik a zsűrizési folyamatba, ezért felkértük a Magyar Reklámszövetséget, hogy delegáljon egy zsűritagot a versenybe. 

A változásokkal az volt a cél, hogy a Hipnózis megőrizze szakmaiságát hitelességét és emellett alkalmazkodjon a kommunikációs ipar változó igényeihez. 

A zsűri tagjai:

  • Svetlana Copic, a szerb New Moment komminákációs platform kreatívigazgatója, a tavalyi Hipnózis zsűrielnöke
  • Marjan Novak, a szlovén Marketing magazin szerkesztője
  • Agata Malkowska-Szozda, a lengyel Press magazin szerkesztője
  • Zdnek Strnad, kommunikációs szakember, a cseh Strategies magazin szerkesztője
  • Christian W. Larsen, a dán Markedsforing kommunikációs szaklap szerkesztője
  • Nagy Bálint, az IBS marketingtanszék vezetője, az MRSZ alelnöke
  • Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary tartalomfejlesztési igazgatója

Tudjon meg többet az idei Hipnózisról itt >>>

Nézze meg a tavalyi eredményeket >>>

Nézze meg, milyen plakátokkal hirdettük az eseményt eddig >>>

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Az ügynökség a klasszikus kékben is meglátta a potenciált.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés