hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újítás a Hipnózis zsűrizésében

A Kreatív módosította a Hipnózis reklámverseny zsűrizési metódusát. A cél egy szakmaibb, hitelesebb döntéshozó testület megalkotása volt.

hirdetés

A Hipnózis reklámverseny 2001 óta a hazai reklám- és kreatívipar egyik az egyik legfontosabb versenye. A verseny legfontosabb védjegye mindig is a nemzetközi zsűri volt. A nevezéseket európai reklám- és marketingszaklapok főszerkesztői zsűrizték, csakúgy, mint a globális Epica reklámversenyt.

A zsűrizési folyamat a kezdetekkor még úgy működött, hogy az egyes külföldi lapok főszerkesztői DVD-n kapták meg a nevezési anyagokat, 2006-ban fejlesztettünk egy online zsűrizésre alkalmas oldalt, ahol pontosan követhető volt, hogy az egyes zsűritagok, hogyan és mikor zsűrizték a munkákat.

Ez a módszer tökéletesen megfelel a klasszikus reklámok értékélésére, de ahogy egyre komplexebbé vált a márkák kommunikációja, úgy vált egyre fontosabbá, hogy az online értékelést kiegészítse egy személyes zsűrizés is. Sokkal pontosabb eredmények születnek ugyanis, ha a zsűritagoknak lehetőségük van érvelni egy-egy osztályzat mellett. 

Éppen ezért idén a klasszikus online értékelést kiegészítjük egy élő zsűrizéssel. A felkért külföldi főszerkesztőket meghívtuk Budapestre. A nevezési időszak lezárulta után elkezdődik az online előzsűrizés, majd ezt követi a budapesti élő esemény. 

Az idei verseny másik újdonsága, hogy arra törekedtünk, hogy a zsűriben főleg a régióban fontos szaklapok főszerkesztői kapjanak helyet, arra gondoltunk ugyanis, hogy fontos, hogy olyan szakemberek hozzanak döntést a magyar reklámos munkákról, akik hasonló piacokon tevékenykednek.

Azt is szerettük volna ha a hazai reklámipar is jobban bevonódik a zsűrizési folyamatba, ezért felkértük a Magyar Reklámszövetséget, hogy delegáljon egy zsűritagot a versenybe. 

A változásokkal az volt a cél, hogy a Hipnózis megőrizze szakmaiságát hitelességét és emellett alkalmazkodjon a kommunikációs ipar változó igényeihez. 

A zsűri tagjai:

  • Svetlana Copic, a szerb New Moment komminákációs platform kreatívigazgatója, a tavalyi Hipnózis zsűrielnöke
  • Marjan Novak, a szlovén Marketing magazin szerkesztője
  • Agata Malkowska-Szozda, a lengyel Press magazin szerkesztője
  • Zdnek Strnad, kommunikációs szakember, a cseh Strategies magazin szerkesztője
  • Christian W. Larsen, a dán Markedsforing kommunikációs szaklap szerkesztője
  • Nagy Bálint, az IBS marketingtanszék vezetője, az MRSZ alelnöke
  • Szigeti Péter, a Kreatívot is kiadó Professional Publishing Hungary tartalomfejlesztési igazgatója

Tudjon meg többet az idei Hipnózisról itt >>>

Nézze meg a tavalyi eredményeket >>>

Nézze meg, milyen plakátokkal hirdettük az eseményt eddig >>>

 

 

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Google, a Design Terminal és a IVSZ támogatásával 2020-ban létrejött szervezet már várja a hazai vállalkozások válaszait.

Az Egyesült Királyságban pedig már több időt töltenek el a videós platformon a userek, mint a Facebookon.

A TheHut.com Ltd. ezen kívül valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel is borzolta a GVH idegeit.

Szinkronszínészként és csatornák hangjaként is sokat lehetett hallani, a legutóbbi időkben a Retro Rádió, az AMC és a Best FM hivatalos hangja volt.

A cég ügyfelei számára is elérhetők a videós platform hirdetési felületei.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

hirdetés
hirdetés