hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Vodafone-reklámot kaszáltak el Angliában

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

hirdetés

A BBC írja, hogy a helyi önszabályozó reklámfelügyeleti hatóság, az ASA betiltotta a Vodafone raklámfilmjét, amelyben Martin Freeman színész szerepel.

A reklámfilm arra a poénra épül, hogy Freeman mintha a barátnőjével próbálna szakítani az autóban, de igazából a telefontársaságával próbál. Ami nem olyan egyszerű, és ebben kínál a Vodafone a reklám szerint a konkurenciához képest rugalmasabb, 30 napos feltételeket a szerződés aláírásától kezdve. Igen ám, de a hatóság úgy ítélte (11 beérkezett panasz nyomán), hogy a reklám azt sugallja, a Vodafone ügyfelei bármikor felmondhatják a szerződést, ha elégedetlenek. Elhangzik ugyan a 30 napos keret, de mégsem egyértelmű az üzenet szerintük, úgyhogy a reklám ebben a formában mégse mehet le többször.

Nem ez az első ilyen esete idén a Vodafone-nak, ráadásul korábban is Martin Freeman szerepelt a kifogásolt reklámokban. Azokban azt állították, hogy ha baj van az otthoni sávszéleséggel, akkor az ügyfelek visszakapják a pénzüket. Akkor egy konkurens társaság jelentette fel a Vodafone-t. Illetve egy olyan is volt, amely a térerő nélküli helyekről folyatott vészhívásokról szólt, de az is félrevezetőnek ítéltetett a hatóság által.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés