hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Vodafone-reklámot kaszáltak el Angliában

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

hirdetés

A BBC írja, hogy a helyi önszabályozó reklámfelügyeleti hatóság, az ASA betiltotta a Vodafone raklámfilmjét, amelyben Martin Freeman színész szerepel.

A reklámfilm arra a poénra épül, hogy Freeman mintha a barátnőjével próbálna szakítani az autóban, de igazából a telefontársaságával próbál. Ami nem olyan egyszerű, és ebben kínál a Vodafone a reklám szerint a konkurenciához képest rugalmasabb, 30 napos feltételeket a szerződés aláírásától kezdve. Igen ám, de a hatóság úgy ítélte (11 beérkezett panasz nyomán), hogy a reklám azt sugallja, a Vodafone ügyfelei bármikor felmondhatják a szerződést, ha elégedetlenek. Elhangzik ugyan a 30 napos keret, de mégsem egyértelmű az üzenet szerintük, úgyhogy a reklám ebben a formában mégse mehet le többször.

Nem ez az első ilyen esete idén a Vodafone-nak, ráadásul korábban is Martin Freeman szerepelt a kifogásolt reklámokban. Azokban azt állították, hogy ha baj van az otthoni sávszéleséggel, akkor az ügyfelek visszakapják a pénzüket. Akkor egy konkurens társaság jelentette fel a Vodafone-t. Illetve egy olyan is volt, amely a térerő nélküli helyekről folyatott vészhívásokról szólt, de az is félrevezetőnek ítéltetett a hatóság által.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés