hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Vodafone-reklámot kaszáltak el Angliában

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

hirdetés

A BBC írja, hogy a helyi önszabályozó reklámfelügyeleti hatóság, az ASA betiltotta a Vodafone raklámfilmjét, amelyben Martin Freeman színész szerepel.

A reklámfilm arra a poénra épül, hogy Freeman mintha a barátnőjével próbálna szakítani az autóban, de igazából a telefontársaságával próbál. Ami nem olyan egyszerű, és ebben kínál a Vodafone a reklám szerint a konkurenciához képest rugalmasabb, 30 napos feltételeket a szerződés aláírásától kezdve. Igen ám, de a hatóság úgy ítélte (11 beérkezett panasz nyomán), hogy a reklám azt sugallja, a Vodafone ügyfelei bármikor felmondhatják a szerződést, ha elégedetlenek. Elhangzik ugyan a 30 napos keret, de mégsem egyértelmű az üzenet szerintük, úgyhogy a reklám ebben a formában mégse mehet le többször.

Nem ez az első ilyen esete idén a Vodafone-nak, ráadásul korábban is Martin Freeman szerepelt a kifogásolt reklámokban. Azokban azt állították, hogy ha baj van az otthoni sávszéleséggel, akkor az ügyfelek visszakapják a pénzüket. Akkor egy konkurens társaság jelentette fel a Vodafone-t. Illetve egy olyan is volt, amely a térerő nélküli helyekről folyatott vészhívásokról szólt, de az is félrevezetőnek ítéltetett a hatóság által.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Mostantól a Red Lemonnal repül tovább a légitársaság.

Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozata, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.

Az Egyesült Államokban zajló tüntetésekről tudósítva eddig 140 riportert bántalmaztak eddig a rendőrök, illetve néhol a tüntetők is.

Az ötvenes éveket idéző grafikákkal ünneplik, hogy lassan vége a korlátozásoknak.

Sportfive néven folytatja a Groupama Arénát is üzemeltető cég.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés