hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Vodafone-reklámot kaszáltak el Angliában

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

hirdetés

A BBC írja, hogy a helyi önszabályozó reklámfelügyeleti hatóság, az ASA betiltotta a Vodafone raklámfilmjét, amelyben Martin Freeman színész szerepel.

A reklámfilm arra a poénra épül, hogy Freeman mintha a barátnőjével próbálna szakítani az autóban, de igazából a telefontársaságával próbál. Ami nem olyan egyszerű, és ebben kínál a Vodafone a reklám szerint a konkurenciához képest rugalmasabb, 30 napos feltételeket a szerződés aláírásától kezdve. Igen ám, de a hatóság úgy ítélte (11 beérkezett panasz nyomán), hogy a reklám azt sugallja, a Vodafone ügyfelei bármikor felmondhatják a szerződést, ha elégedetlenek. Elhangzik ugyan a 30 napos keret, de mégsem egyértelmű az üzenet szerintük, úgyhogy a reklám ebben a formában mégse mehet le többször.

Nem ez az első ilyen esete idén a Vodafone-nak, ráadásul korábban is Martin Freeman szerepelt a kifogásolt reklámokban. Azokban azt állították, hogy ha baj van az otthoni sávszéleséggel, akkor az ügyfelek visszakapják a pénzüket. Akkor egy konkurens társaság jelentette fel a Vodafone-t. Illetve egy olyan is volt, amely a térerő nélküli helyekről folyatott vészhívásokról szólt, de az is félrevezetőnek ítéltetett a hatóság által.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés