hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Vodafone-reklámot kaszáltak el Angliában

Ráadásul ebben is Martin Freeman szerepelt.

hirdetés

A BBC írja, hogy a helyi önszabályozó reklámfelügyeleti hatóság, az ASA betiltotta a Vodafone raklámfilmjét, amelyben Martin Freeman színész szerepel.

A reklámfilm arra a poénra épül, hogy Freeman mintha a barátnőjével próbálna szakítani az autóban, de igazából a telefontársaságával próbál. Ami nem olyan egyszerű, és ebben kínál a Vodafone a reklám szerint a konkurenciához képest rugalmasabb, 30 napos feltételeket a szerződés aláírásától kezdve. Igen ám, de a hatóság úgy ítélte (11 beérkezett panasz nyomán), hogy a reklám azt sugallja, a Vodafone ügyfelei bármikor felmondhatják a szerződést, ha elégedetlenek. Elhangzik ugyan a 30 napos keret, de mégsem egyértelmű az üzenet szerintük, úgyhogy a reklám ebben a formában mégse mehet le többször.

Nem ez az első ilyen esete idén a Vodafone-nak, ráadásul korábban is Martin Freeman szerepelt a kifogásolt reklámokban. Azokban azt állították, hogy ha baj van az otthoni sávszéleséggel, akkor az ügyfelek visszakapják a pénzüket. Akkor egy konkurens társaság jelentette fel a Vodafone-t. Illetve egy olyan is volt, amely a térerő nélküli helyekről folyatott vészhívásokról szólt, de az is félrevezetőnek ítéltetett a hatóság által.

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

2014 után ez a második alkalom, az első nagyon népszerű volt.

A Bayer megtette, közel százmilliós bírság lett a vége, de csak azért, mert együttműködőek voltak.

A Válasz Online napi frissülést, „oknyomozó” cikkeket és interjúkat ígér, hét volt csapattag fémjelzi.

Az energiavállalat szerint az igazi ajándék a fenntartható jövő. Ennek jegyében folytat 360 fokos kampányt és adventi aktivitásokat.

Az egycentes Whoppert kínáló kampánnyal megint a rivális agyát húzzák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés