hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb verseny fiatal kreatívoknak

Elindult a koreai Adstars New Stars elnevezésű magyar előválogató versenye.

hirdetés

A szervezők 30 év alatti, vagy maximum 3 éve a reklámszakmában dolgozó kreatívok jelentkezését várják, akik kétfős teamekben pályázhatnak. A verseny kétfordulós. Első lépésben a pályázóknak le kell tölteniük a breifet és erre kell kidolgozniuk egy koncepciót, ezt követőn a továbbjutó koncepciókat élőben is prezentálni kell majd a zsűri előtt. 

A pályázati anyagkat június 13-ig várják a szervezők.

Az előválogató zsűrije:

  • Karolina Galácz (Y&R)
  • Gábor Spielmann (Kabooom)
  • István Bracsok (White Rabbit)
  • Péter Papp (Carbon)
  • Lajos Horváth (Cluso)
  • Viktor Uhrin (Umbrella)
  • Ferenc Benesch (Geometry)

ITT LEHET PÁLYÁZNI >>>

Mit lehet nyerni?

A legjobb csapat egy 1600 dollár értékű résztvételi lehetőséget nyer a koreai versenyen (szállás és részvétel a New Stars nemzetközi mezőnyében). A magyar előválogatót a verseny egyik zsűritagja, Spielmann Gábor szervezi a Melkweg és az Umbrella segítségével. A szervezők azt ígérik, mindent megtesznek, hogy a nyertes csapat utiköltségét is előteremtsék, ehhez jelenleg keresnek szponzorokat.

A New Stars versenyről kicsivel többet itt lehet megtudni >>>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy új sportfogadási apphoz születtek meg a fekete humorú szpotok. 

Az új gépük hajtóműveinek finom zúgását vették albumra, a fehérzaj még az írói válságba kerülteken is segíthet!

Ráadásul a szülinapodon segíthetsz másokon.

A Nyárzuhazásnak a Mastercard a főtámogatója. 

A Bookline-nál jelenik meg a legismertebb hazai food truck-ok első szakácskönyve. 

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés