hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb verseny fiatal kreatívoknak

Elindult a koreai Adstars New Stars elnevezésű magyar előválogató versenye.

hirdetés

A szervezők 30 év alatti, vagy maximum 3 éve a reklámszakmában dolgozó kreatívok jelentkezését várják, akik kétfős teamekben pályázhatnak. A verseny kétfordulós. Első lépésben a pályázóknak le kell tölteniük a breifet és erre kell kidolgozniuk egy koncepciót, ezt követőn a továbbjutó koncepciókat élőben is prezentálni kell majd a zsűri előtt. 

A pályázati anyagkat június 13-ig várják a szervezők.

Az előválogató zsűrije:

  • Karolina Galácz (Y&R)
  • Gábor Spielmann (Kabooom)
  • István Bracsok (White Rabbit)
  • Péter Papp (Carbon)
  • Lajos Horváth (Cluso)
  • Viktor Uhrin (Umbrella)
  • Ferenc Benesch (Geometry)

ITT LEHET PÁLYÁZNI >>>

Mit lehet nyerni?

A legjobb csapat egy 1600 dollár értékű résztvételi lehetőséget nyer a koreai versenyen (szállás és részvétel a New Stars nemzetközi mezőnyében). A magyar előválogatót a verseny egyik zsűritagja, Spielmann Gábor szervezi a Melkweg és az Umbrella segítségével. A szervezők azt ígérik, mindent megtesznek, hogy a nyertes csapat utiköltségét is előteremtsék, ehhez jelenleg keresnek szponzorokat.

A New Stars versenyről kicsivel többet itt lehet megtudni >>>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az üzenet az, hogy a nyárral nem ér véget a turizmus. Van új videó, a fókuszban a gasztronómia és a bor, híres séfek is részt vesznek.

A Pharmatex fogmazásgátlóhoz és az Imorevin hasmenés elleni szerhez.

Az IQ Press adja ki évente 10-szer.

Új csatornát indít a Story-csatornák tulaja, plusz átnevezi a többit. Borsány-Gyenes András több bejelentést is tett a Big Picture 2018 konferencián.

Novembertől lesz látható hetente a Trip To The Moon.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

hirdetés
hirdetés