hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb verseny fiatal kreatívoknak

Elindult a koreai Adstars New Stars elnevezésű magyar előválogató versenye.

hirdetés

A szervezők 30 év alatti, vagy maximum 3 éve a reklámszakmában dolgozó kreatívok jelentkezését várják, akik kétfős teamekben pályázhatnak. A verseny kétfordulós. Első lépésben a pályázóknak le kell tölteniük a breifet és erre kell kidolgozniuk egy koncepciót, ezt követőn a továbbjutó koncepciókat élőben is prezentálni kell majd a zsűri előtt. 

A pályázati anyagkat június 13-ig várják a szervezők.

Az előválogató zsűrije:

  • Karolina Galácz (Y&R)
  • Gábor Spielmann (Kabooom)
  • István Bracsok (White Rabbit)
  • Péter Papp (Carbon)
  • Lajos Horváth (Cluso)
  • Viktor Uhrin (Umbrella)
  • Ferenc Benesch (Geometry)

ITT LEHET PÁLYÁZNI >>>

Mit lehet nyerni?

A legjobb csapat egy 1600 dollár értékű résztvételi lehetőséget nyer a koreai versenyen (szállás és részvétel a New Stars nemzetközi mezőnyében). A magyar előválogatót a verseny egyik zsűritagja, Spielmann Gábor szervezi a Melkweg és az Umbrella segítségével. A szervezők azt ígérik, mindent megtesznek, hogy a nyertes csapat utiköltségét is előteremtsék, ehhez jelenleg keresnek szponzorokat.

A New Stars versenyről kicsivel többet itt lehet megtudni >>>

 

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés