hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb Post-it War nevezések

Beindultak a nevezők, a héten öt ügynökség küldött hadüzenetet. A játékra eddig 38 budapesti és vidéki kommunikációs ügynökség jelentkezett.

hirdetés

Az Artvertising munkájának a címe: "Ebben a játékban a pixelhősök velünk vannak!"

A további képekért kattintson!!!

A szavazás lezárult!

 

----------------

 

A 42 különös ötlettel állt elő, eljöttek a Kreatív szerkesztőségébe és foglyul ejtették a szerkesztőség éppen jelenlévő tagjait.

A további képekért kattintson!!!

A szavazás lezárult!

 

----------------

 

A Factory Creative Studio harcosai már a frontvonalon. Végső tervünk azonban állítólag még hadititok.

A további képekért kattintson!!!

A szavazás lezárult!

 

----------------

 

A Kirowski Isobar hatfős csapata is egy qr-kóddal indul háborúba.

A szavazás lezárult!

 

----------------

 

A Myrtis Creative is hadba lépett, a főnöki szobában elhelyezett kétméteres qr-kóddal neveztek, a háborúban résztvevők felé pedig az alábbi hadüzenetet fogalmazták meg: „You are on the way to destruction. All your base are belong to us!”

A további képekért kattintson!!!

A szavazás lezárult!

 

----------------

 

A We Love kreálmányát az időjárás szülte, hiszen a 4 fal közé szorultak az alkotók és megajándékozták a lépcsőt egy saját sárkánnyal. Az ügynökség még készül további csapásokkal!

A további képekért kattintson!!!

A szavazás lezárult!


---------------- 

 

Az Effektív-Arttal és a 3M-mel közös játékunkban jelenleg összesen 35 ügynökség vesz részt, jelentkezni fotókkal június 13-ig lehet. A Kreatív minden héten megjelenteti az addig beérkezett nevezéseket, így az utolsó kör június 14-én jelenik meg.

Akik hadban állnak

Myrtis Creative 
Budapest

Bee Group Hungary 
Budapest

Dlight 
Szentendre

HPS Group
Budapest

Schneider & Saltz 
Pécs

Euro RSCG 
Budapest

Kirowski Isobar 
Budapest

Art Média 
Budapest

Hírek Média
Budapest

McCann Erickson 
Budapest

Avalanche 
Budapest

Ebola 
Budapest

Adamsky 
Budapest

DDB 
Budapest

Initiative-Brand Connection 
Budapest

Raygun 
Budapest

Bemind 
Veszprém

Binga 
Szeged

Factory Creative Studio
Szeged

4BRO  
Budapest

Café Communications 
Budapest

Salt Communications 
Budapest

UP
Budapest

We Love Kreatív
Budapest

Grey
Budapest

Bögrecast 
Budapest

Hypnosia
Budapest

42 Digital
Budapest

VM.Komm
Budapest

Artvertising
Budapest

Focus Creative
Budapest

BG Digital
Debrecen

Cyberdürer
Budapest 

Wanadis BTL
Budapest

A-Team
Békéscsaba 

Addict Interactive
Budapest

Carnation Group
Budapest

Creative Content
Budapest 

További hadbalépők - a kontaktszemélyek feltüntetett elérhetőségével együtt - a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címen Post-it War tárgymegjelöléssel jelentkezhetnek.

Etikai kódex (játékszabályzat)

A Post-it háborúba bárki beléphet egyénileg vagy csapatban, aki marketing-, reklám- vagy kommunikációs területen dolgozik. A háborúban minden eszköz megengedett, ami a szavazataid számát növeli. Üzenj, buzdíts, toborozz, reagálj, támadj vissza! Post-it alkotásaidat kiteheted beltérre, kültérre, ablakra, falra, ahová tetszik. Bármiről csinálhatsz képet, amivel nem sértesz meg másokat.

A háború időtartama: 2012. május 10. – 2012. június 21.

A pályaművekről készült fotókat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre várjuk  június 13-ig. A Kreatív Online-on minden csütörtökön az addig beérkezett műveket tesszük közzé. (Egyéb weboldal, Facebook-oldal a művek népszerűsítésére megengedett.)  

A játék kezdetétől a végéig folyamatosan lehet szavazni és pontozni. Június 15-én a versenyben lévő összes alkotást újra publikáljuk a Kreatív Online-on, a szavazás végül június 21-én zárul. A versenyzők több anyaggal is harcba szállhatnak, a pontok összeadódnak, de egyetlen monumentális alkotással is lehet nagyon sok pontot szerezni. A kapott muníció metlett, más forrásból szerzett hadianyagot is fel lehet használni. 

A Post-it War első helyezettje a győzelmi mámoron kívül egy Apple Tv-t, vízipisztoly-arzenált és 3M irodaszer-csomagot kap, és jár neki a győzelmi zászló, valamint a háborús kitüntetés is. A második és a harmadik helyezett 3M egységcsomagot érdemel ki. A győztes csapatok munkáját a Kreatív magazin is bemutatja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

hirdetés
hirdetés