hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb magyar Red Dot dizájndíjak születtek

Idén már beszámoltunk több hazai Red Dot-díjról is, melyek a rangos nemzetközi dizájnversenyen születtek. Most újabbakról is tudomást szereztünk. A Studio Nur a Costes menükártyáiért, Dusik Móni, Vörös Botond és Falvai Mátyás a Budapest Giftbookért kapta meg az elismerést.

hirdetés

A Laki Eszter vezetésével működő grafikai műhely, a Studio Nur is Red Dot elismerést kapott Brands & Communication kategóriában. A díjnyertes munka a Michelin-csillagos Costesnek készült különleges formátumú étlap. Az erről beszámoló sajtóanyag szerint a Costes akkori séfje, Palágyi Eszter ötlete adta az alapot a menükártyákhoz, amit a Studio Nur tervezett meg, a nyomdatechnológiáért pedig az Inkredible Letterpress felelt.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

A rendhagyó étlap lényegében egy speciális kártyapakli lapjain jelent meg. A kártya alapú menüsor Palágyi Esztertől, az étterem Michelin-csillagos séfjétől származik, aki újító, játékos alkotói munkájáról ismert. A bővíthető pakli lapjai kétrétegű, felületében finoman strukturált papírból készültek, melyek a kártyajátékoknak megfelelő grafikai elrendezéseket követik. A valódi kártyapapírt idéző lapok nagyobbak a sztenderdnél, de így is kényelmesen illeszkednek a tenyérbe – írja a sajtóanyag. A kártyalapok frontján az adott fogás fő alkotóeleme szerepel, amit egyszerű, sematikus vonalrajzokkal jelenítenek meg. A hátoldalon magyar és angol nyelven olvasható egy rövid leírás a fogásról és annak meghatározó alapanyagáról. A kártyák között található egy joker lap, melynek üresen hagyott hátoldalán a séfnek üzenhetünk.

További képekért kattints!
További képekért kattints!

A lapok manufakturális jelleggel, egy régi nyomdai eljárással készültek, ennek neve magasnyomtatás (idegen szóval letterpress), mely prémium minőségű egyedi nyomatok létrehozását teszi lehetővé. A munkához az Inkredible Letterpress nyomda egy 1967-es, klasszikus Heidelberg nyomógépet használt.

Ugyancsak Brands & Communication Design kategóriában nyert Red Dotot a Budapest Giftbook. A Budapest hangulatait bemutató rendhagyó flipbookjáról, azaz lapozgatós könyvéről mi is írtunk korábban. A Giftbook ötletgazdája Dusik Móni volt, a grafikák Vörös Botond, a szövegek Falvai Mátyás nevéhez fűződnek. A zsebkönyvet árusító helyekről pedig ebben a bejegyzésben találtok bővebb infókat.

A Budapest Giftbook a régi, lapok sarkába rajzolt mozgóképek örömét hozza vissza. „Egyszerre könyv és mozgókép, inspirációforrás és minimalista útikönyv, műtárgy és szuvenír. A város grafikai névjegye” – így jellemzi a sajtóközlemény a Budapest Giftbookot, amely a klasszikus, pörgethető flipbookok koncepcióját ötvözi budapesti szituk felvillantásával, amolyan városi gifekkel. Például a videón is látható jelenettel, ahogy a Gellért-hegyi Szabadság-szobor a „vízbe csobban”.

A korábbi Red Dot díjas munkákról itt, itt, valamint itt olvashattok.

Hogy ne csak külföldi versenyeken mérethessenek meg a magyar kommunikációs érintettségű dizájnmegoldások, életre hívtuk az RGB - Kreatív Design Awardot. A verseny még várja a jelentkezéseket.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés