hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tudósítás Cannes-ból

Újabb magyar alkotás a rövidlistán

A Leo Burnett Secret Jewel című kampánya mellett - amely vasárnap került shortlistre - újabb magyar munka került közelebb a győzelemhez. A Ogilvy az outdoor kategóriában szerzett három rövidlistás helyet.

hirdetés

Hétfőn délelőtt hozták nyilvánosságra a Media Lions, az Outdoor Lions, a Radio és a Press Lions shortlist-eket. A magyar nevezések közül egyedül az Ogilvy néhány munkája jutott tovább, az outdoor kategóriában, a többibe leadott nevezések nem játszanak tovább.

A Cannes Lions zsűrije az Ogilvy & Mather budapesti irodájának három munkáját találta rövidlistára érdemesnek: a Mattel Matchbox márkájának készített Samuel&John, SturskycHutch, Batman&Robin című hirdetéseket. Elvileg tehát ezek a munkák kaphatnak még arany, ezüst, vagy bronz oroszlánt, bár a mezőny elég erős, összesen 183 munka jutott a legjobbak közé.

Kiosztották a Direct Lions és a Promo Lions díjakat Cannes-ban. Az előbbiben a legjobb alkotásnak járó Grand Prix-t, az Indiai JWT Mubai vehette át, a The Times of India című újságnak készített kampányával. A Promo Lions kategóriában az Egyesült Államokbeli BBDO New York nyert, az HBO-nak készített, Voyeur Integrated című munkájával.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés
hirdetés