hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb díjakat nyert a Zeneakadémia Bartók-filmje

A cannes-i Corporate Media & TV Awards elismerése mellett megkapta a Red Dot Awardot is.

hirdetés

Az imázsfilmet a Zeneakadémia időközben már távozott kommunikációs igazgatója, Szabó Stein Imre írta, a rendezője Géczy Dávid volt. A Bartók Világverseny és Fesztiválra készült szpot tavasszal már elnyerte a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon a Silver Hugo-díjat is. Itt hosszabban is foglalkoztunk az alkotással.

A Red Dot Award díj átadója októberben lesz, a cannes-i díjat pedig szeptember 28-án vehetik át. „A film sikersorozatát az teszi különlegessé, hogy elit kulturális témával, kis költségvetéssel szállt versenybe a legnagyobb világcégek és márkák szuperprodukcióival" - mesélte az újbóli győzelem kapcsán a Kreatívnak Szabó Stein Imre.

Jelenleg Torda Júlia az intézmény kommunikációs igazgatója, de Szabó Stein Imre is végez még külsősként kommunikációs feladatokat a Zeneakadémiának, emellett egyéb, főleg zenei témájú kommunikációs projektjei vannak, dolgozik péládul a Concerto Budapestnek.

„Szerencsémnek tartom, hogy a rendkívül zárt és legtöbb esetben a konvenciókat követő nemzetközi komolyzenei világban négy éven át úgy tudtunk sikerrel dolgozni és alkotni, hogy az felkeltette a nemzetközi és itthoni közvélemény figyelmét. Ehhez kellett egy tehetséges csapat, és hogy a Zeneakadémia felsővezetése higgyen a víziónkban és hagyja, hogy megvalósítsuk. Én pont addig maradtam, amíg e két tényező fennállt, mostanra a volt csapatom tagjai is új kihívások után néztek. A távozás mellett döntöttem – közös megegyezéssel, békében – de egy korszak lezárult” – nyilatkozta a Kreatívnak a szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés