hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb díjakat nyert a Zeneakadémia Bartók-filmje

A cannes-i Corporate Media & TV Awards elismerése mellett megkapta a Red Dot Awardot is.

hirdetés

Az imázsfilmet a Zeneakadémia időközben már távozott kommunikációs igazgatója, Szabó Stein Imre írta, a rendezője Géczy Dávid volt. A Bartók Világverseny és Fesztiválra készült szpot tavasszal már elnyerte a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon a Silver Hugo-díjat is. Itt hosszabban is foglalkoztunk az alkotással.

A Red Dot Award díj átadója októberben lesz, a cannes-i díjat pedig szeptember 28-án vehetik át. „A film sikersorozatát az teszi különlegessé, hogy elit kulturális témával, kis költségvetéssel szállt versenybe a legnagyobb világcégek és márkák szuperprodukcióival" - mesélte az újbóli győzelem kapcsán a Kreatívnak Szabó Stein Imre.

Jelenleg Torda Júlia az intézmény kommunikációs igazgatója, de Szabó Stein Imre is végez még külsősként kommunikációs feladatokat a Zeneakadémiának, emellett egyéb, főleg zenei témájú kommunikációs projektjei vannak, dolgozik péládul a Concerto Budapestnek.

„Szerencsémnek tartom, hogy a rendkívül zárt és legtöbb esetben a konvenciókat követő nemzetközi komolyzenei világban négy éven át úgy tudtunk sikerrel dolgozni és alkotni, hogy az felkeltette a nemzetközi és itthoni közvélemény figyelmét. Ehhez kellett egy tehetséges csapat, és hogy a Zeneakadémia felsővezetése higgyen a víziónkban és hagyja, hogy megvalósítsuk. Én pont addig maradtam, amíg e két tényező fennállt, mostanra a volt csapatom tagjai is új kihívások után néztek. A távozás mellett döntöttem – közös megegyezéssel, békében – de egy korszak lezárult” – nyilatkozta a Kreatívnak a szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés