hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb díjakat nyert a Zeneakadémia Bartók-filmje

A cannes-i Corporate Media & TV Awards elismerése mellett megkapta a Red Dot Awardot is.

hirdetés

Az imázsfilmet a Zeneakadémia időközben már távozott kommunikációs igazgatója, Szabó Stein Imre írta, a rendezője Géczy Dávid volt. A Bartók Világverseny és Fesztiválra készült szpot tavasszal már elnyerte a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon a Silver Hugo-díjat is. Itt hosszabban is foglalkoztunk az alkotással.

A Red Dot Award díj átadója októberben lesz, a cannes-i díjat pedig szeptember 28-án vehetik át. „A film sikersorozatát az teszi különlegessé, hogy elit kulturális témával, kis költségvetéssel szállt versenybe a legnagyobb világcégek és márkák szuperprodukcióival" - mesélte az újbóli győzelem kapcsán a Kreatívnak Szabó Stein Imre.

Jelenleg Torda Júlia az intézmény kommunikációs igazgatója, de Szabó Stein Imre is végez még külsősként kommunikációs feladatokat a Zeneakadémiának, emellett egyéb, főleg zenei témájú kommunikációs projektjei vannak, dolgozik péládul a Concerto Budapestnek.

„Szerencsémnek tartom, hogy a rendkívül zárt és legtöbb esetben a konvenciókat követő nemzetközi komolyzenei világban négy éven át úgy tudtunk sikerrel dolgozni és alkotni, hogy az felkeltette a nemzetközi és itthoni közvélemény figyelmét. Ehhez kellett egy tehetséges csapat, és hogy a Zeneakadémia felsővezetése higgyen a víziónkban és hagyja, hogy megvalósítsuk. Én pont addig maradtam, amíg e két tényező fennállt, mostanra a volt csapatom tagjai is új kihívások után néztek. A távozás mellett döntöttem – közös megegyezéssel, békében – de egy korszak lezárult” – nyilatkozta a Kreatívnak a szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés