hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb díjakat nyert a Zeneakadémia Bartók-filmje

A cannes-i Corporate Media & TV Awards elismerése mellett megkapta a Red Dot Awardot is.

hirdetés

Az imázsfilmet a Zeneakadémia időközben már távozott kommunikációs igazgatója, Szabó Stein Imre írta, a rendezője Géczy Dávid volt. A Bartók Világverseny és Fesztiválra készült szpot tavasszal már elnyerte a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon a Silver Hugo-díjat is. Itt hosszabban is foglalkoztunk az alkotással.

A Red Dot Award díj átadója októberben lesz, a cannes-i díjat pedig szeptember 28-án vehetik át. „A film sikersorozatát az teszi különlegessé, hogy elit kulturális témával, kis költségvetéssel szállt versenybe a legnagyobb világcégek és márkák szuperprodukcióival" - mesélte az újbóli győzelem kapcsán a Kreatívnak Szabó Stein Imre.

Jelenleg Torda Júlia az intézmény kommunikációs igazgatója, de Szabó Stein Imre is végez még külsősként kommunikációs feladatokat a Zeneakadémiának, emellett egyéb, főleg zenei témájú kommunikációs projektjei vannak, dolgozik péládul a Concerto Budapestnek.

„Szerencsémnek tartom, hogy a rendkívül zárt és legtöbb esetben a konvenciókat követő nemzetközi komolyzenei világban négy éven át úgy tudtunk sikerrel dolgozni és alkotni, hogy az felkeltette a nemzetközi és itthoni közvélemény figyelmét. Ehhez kellett egy tehetséges csapat, és hogy a Zeneakadémia felsővezetése higgyen a víziónkban és hagyja, hogy megvalósítsuk. Én pont addig maradtam, amíg e két tényező fennállt, mostanra a volt csapatom tagjai is új kihívások után néztek. A távozás mellett döntöttem – közös megegyezéssel, békében – de egy korszak lezárult” – nyilatkozta a Kreatívnak a szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az ACG kapta a megbízást. Bajnokságot és VOD-szolgáltatást is indítanának, egymillió magyar felhasználóval számolnak.

A szpot szerint ezt a vébét nem Oroszországban, hanem Franciaországban nyerték meg a játékosok.

A Synetiq is követte a focivébé alatti reklámokat, elemzésük alapján össze is állítottak egy ranglistát.

Az ötödik DreherFesztre öt sörkülönlegességgel készülnek.

A Kétfarkú Kutya Párt műve. Sajnos a Kreatív jövőjét nem mutatták meg.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés