hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb díjakat nyert a Zeneakadémia Bartók-filmje

A cannes-i Corporate Media & TV Awards elismerése mellett megkapta a Red Dot Awardot is.

hirdetés

Az imázsfilmet a Zeneakadémia időközben már távozott kommunikációs igazgatója, Szabó Stein Imre írta, a rendezője Géczy Dávid volt. A Bartók Világverseny és Fesztiválra készült szpot tavasszal már elnyerte a Chicagói Nemzetközi Filmfesztiválon a Silver Hugo-díjat is. Itt hosszabban is foglalkoztunk az alkotással.

A Red Dot Award díj átadója októberben lesz, a cannes-i díjat pedig szeptember 28-án vehetik át. „A film sikersorozatát az teszi különlegessé, hogy elit kulturális témával, kis költségvetéssel szállt versenybe a legnagyobb világcégek és márkák szuperprodukcióival" - mesélte az újbóli győzelem kapcsán a Kreatívnak Szabó Stein Imre.

Jelenleg Torda Júlia az intézmény kommunikációs igazgatója, de Szabó Stein Imre is végez még külsősként kommunikációs feladatokat a Zeneakadémiának, emellett egyéb, főleg zenei témájú kommunikációs projektjei vannak, dolgozik péládul a Concerto Budapestnek.

„Szerencsémnek tartom, hogy a rendkívül zárt és legtöbb esetben a konvenciókat követő nemzetközi komolyzenei világban négy éven át úgy tudtunk sikerrel dolgozni és alkotni, hogy az felkeltette a nemzetközi és itthoni közvélemény figyelmét. Ehhez kellett egy tehetséges csapat, és hogy a Zeneakadémia felsővezetése higgyen a víziónkban és hagyja, hogy megvalósítsuk. Én pont addig maradtam, amíg e két tényező fennállt, mostanra a volt csapatom tagjai is új kihívások után néztek. A távozás mellett döntöttem – közös megegyezéssel, békében – de egy korszak lezárult” – nyilatkozta a Kreatívnak a szakember.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés