hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb crowdsourcing oldal indult

Creativeselector néven crowdsourcing oldal kezdte meg működését. Az indulást egy pályázat kíséri, melynek tárgya mobilalkalmazások és közösségi médiás megoldások fejlesztése.

hirdetés

Elindult a Creativeselector.hu névre hallgató webes közösségi innovációs műhely, ahol a vállalatok és a non-profit szervezetek által adott feladatokra és fejlesztési célokra a közösség közreműködésével születhetnek megoldások, melyeket a pályázatok kiírói különböző formában támogathatnak.

Az oldalon a nyílt vagy zárt pályázatok keretében bárki továbbfejlesztheti ötleteit a különböző felhívásokban szereplő témakörökre.

A Creativeselector.hu egy nyílt pályázati felhívással indul, melynek keretében mobil-alkalmazásokat, közösségi médiás megoldásokat lehet fejleszteni. A három legjobb projekt 300 ezer forintot nyer a fejlesztéséshez, a győztes pedig egy HTC mobiltelefont is hazavihet. A pályázat főtámogatója a T-Mobile.

Mi az a Crowdsourcing?

A nonprofit szervezetek vagy piaci alapon működő vállalatok egy-egy crowdsourcing oldal közreműködésével, akár saját munkatársaik helyett, zárt vagy nyílt kiírás keretében vonhatják be az online közösséget az ötletelésbe, legyen szó akár társadalmi szerepvállalásról, vagy arról, hogy hogyan tehetnék jobbá termékeiket.

Külföldön a nagyobb cégek már gyakran saját crowdsourcing oldalakat üzemeltetnek, amelyen keresztül új termékötleteket és állandó visszajelzést kapnak vásárlóiktól. Úttörő ezen a területen a BMW, a Kraft és a Starbucks. Az egyik nemzetközi crowdsourcing site, a Mypitch is elindította hazai szolgáltatását szeptember közepén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A magyar tervezőmárka egy, a Szárnyas fejvadász 2049-et idéző ruhával lepi meg a Thirty Seconds to Mars-sal érkező sztárt.

A Baskin Robbins étteremlánc nem csak megépítette sorozatban fontos szereet kapó fagyizót, de már tévéreklámot is készített a Scoops Ahoy-nak.

Csuklóból meg tudod mondani, melyik élethelyzetre, melyik Youtube-os fail videó a legjobb? Akkor valószínűleg új munkahelyet kéne keresned – üzeni a Kelly Services új kampánya.

„Kapd el, ha tudsz!” címen indul az új műsor, most kezdődnek a felvételei.

A Viastein térköves sétány ötletét a White Rabbit reklámügynökség szállította.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nyári ráadás! Végleges nevezési határidő: július 31.

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés
hirdetés