hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb crowdsourcing oldal indult

Creativeselector néven crowdsourcing oldal kezdte meg működését. Az indulást egy pályázat kíséri, melynek tárgya mobilalkalmazások és közösségi médiás megoldások fejlesztése.

hirdetés

Elindult a Creativeselector.hu névre hallgató webes közösségi innovációs műhely, ahol a vállalatok és a non-profit szervezetek által adott feladatokra és fejlesztési célokra a közösség közreműködésével születhetnek megoldások, melyeket a pályázatok kiírói különböző formában támogathatnak.

Az oldalon a nyílt vagy zárt pályázatok keretében bárki továbbfejlesztheti ötleteit a különböző felhívásokban szereplő témakörökre.

A Creativeselector.hu egy nyílt pályázati felhívással indul, melynek keretében mobil-alkalmazásokat, közösségi médiás megoldásokat lehet fejleszteni. A három legjobb projekt 300 ezer forintot nyer a fejlesztéséshez, a győztes pedig egy HTC mobiltelefont is hazavihet. A pályázat főtámogatója a T-Mobile.

Mi az a Crowdsourcing?

A nonprofit szervezetek vagy piaci alapon működő vállalatok egy-egy crowdsourcing oldal közreműködésével, akár saját munkatársaik helyett, zárt vagy nyílt kiírás keretében vonhatják be az online közösséget az ötletelésbe, legyen szó akár társadalmi szerepvállalásról, vagy arról, hogy hogyan tehetnék jobbá termékeiket.

Külföldön a nagyobb cégek már gyakran saját crowdsourcing oldalakat üzemeltetnek, amelyen keresztül új termékötleteket és állandó visszajelzést kapnak vásárlóiktól. Úttörő ezen a területen a BMW, a Kraft és a Starbucks. Az egyik nemzetközi crowdsourcing site, a Mypitch is elindította hazai szolgáltatását szeptember közepén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A több éves nagyvállalati HR vezetői tapasztalattal rendelkező Kárpáti Diána 2019 májusától a cégcsoport tagja.

A győztesek mámorától egészen Galactic Jackson szettjéig dokumentáltuk az eseményeket.

A hírek szerint több ezer szellemi munkát végző alkalmazottat küldenek el a cégtől a közeljövőben.

A Property Market meghívásos tenderén három ügynökség indult, a két körös kiválasztási folyamat végén pedig a Black Page Consulting nyert.

Mint kiderült, a kiadóvállalat fiókjait azért zárolta a Facebook mert egyikük megsértette a reklámszabályzatot.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

A versenyre nevezhető bármely olyan mozgóképes alkotás, amely 2018.01.01. és 2019. 05.24. között bármilyen online, illetve mobileszköz-alapú felületen került elsődlegesen publikálásra. Nevezési határidő: május 24.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés