hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb crowdsourcing oldal indult

Creativeselector néven crowdsourcing oldal kezdte meg működését. Az indulást egy pályázat kíséri, melynek tárgya mobilalkalmazások és közösségi médiás megoldások fejlesztése.

hirdetés

Elindult a Creativeselector.hu névre hallgató webes közösségi innovációs műhely, ahol a vállalatok és a non-profit szervezetek által adott feladatokra és fejlesztési célokra a közösség közreműködésével születhetnek megoldások, melyeket a pályázatok kiírói különböző formában támogathatnak.

Az oldalon a nyílt vagy zárt pályázatok keretében bárki továbbfejlesztheti ötleteit a különböző felhívásokban szereplő témakörökre.

A Creativeselector.hu egy nyílt pályázati felhívással indul, melynek keretében mobil-alkalmazásokat, közösségi médiás megoldásokat lehet fejleszteni. A három legjobb projekt 300 ezer forintot nyer a fejlesztéséshez, a győztes pedig egy HTC mobiltelefont is hazavihet. A pályázat főtámogatója a T-Mobile.

Mi az a Crowdsourcing?

A nonprofit szervezetek vagy piaci alapon működő vállalatok egy-egy crowdsourcing oldal közreműködésével, akár saját munkatársaik helyett, zárt vagy nyílt kiírás keretében vonhatják be az online közösséget az ötletelésbe, legyen szó akár társadalmi szerepvállalásról, vagy arról, hogy hogyan tehetnék jobbá termékeiket.

Külföldön a nagyobb cégek már gyakran saját crowdsourcing oldalakat üzemeltetnek, amelyen keresztül új termékötleteket és állandó visszajelzést kapnak vásárlóiktól. Úttörő ezen a területen a BMW, a Kraft és a Starbucks. Az egyik nemzetközi crowdsourcing site, a Mypitch is elindította hazai szolgáltatását szeptember közepén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés