hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb aranyérem a Weber Shandwicknek

Globális ügynökségeket díjazott a PRWeek szaklap az utóbbi egy évben felmutatott teljesítményük alapján. Az aranyérmet a Weber Shandwick kapta, a Café PR friss partnere, a Fleishman-Hillard ezüstérmes lett.
hirdetés

24 globális hálózat 2008 augusztusa és 2009 júliusa között, azaz a válság első időszakában elért teljesítményét értékelte a PRWeek szaklap idén először. Az értékelésben a zsűri olyan szempontok alapján mérlegelt, mint az ügyfélkapcsolatok, a nemzetközi hálózaton belüli együttműködés, a külső megítélés és az üzletfejlesztési hatékonyság. Ezek alapján került a lista élére a Weber Shandwick, amely májusban már a The Holmes Report szaklap által támogatott Sabre Awards-on is megnyerte az év globális pr-ügynöksége díjat. Az ezüstérmet megosztva kapta az Omnicom csoporthoz tartozó, amerikai székhelyű Fleishman-Hillard, amely a napokban választotta magyarországi partneréül a Café PR-t, illetve a legnagyobb független pr-ügynökség, az Edelman. A bronzérmet a zsűri a WPP csoporthoz tartozó Ogilvy PR-nek és a Weber Shandwickhez hasonlóan az Interpublic csoportba tartozó GolinHarris-nek ítélte.

„Ez egy olyan év volt, amelyet jobb elfelejteni – kommentálta a felmérés eredményeit a PRWeek szerkesztője, Arun Sudhaman. – Ez az időszak ugyanis éppen egybeesik a válság kirobbanásával szinte az összes kulcsfontássú piacon.” Keith Hunt, az akvizíciós és fúziós tanácsadásra specializálódott nemzetközi ügynökség, a Results International ügyvezetője azt nyilatkozta a szaklapnak, ebben a helyzetben szinte csupán az egészségügyi pr és a CSR sikeres, amely azonban nem minden nagy ügynökségnek jön jól. A WPP például – amelynek tagjai közül így sem a Burson-Marsteller,  sem a Cohn & Wolfe, sem a Hill & Knowlton nem lett dobogós – a szakember szerint inkább a hagyományos pr-ben, FMCG-ben, márkakommunikációban és pénzügyi pr-ben erős. Az eredmények ebben a helyzetben tehát azt mutatják, a nagyság nem feltétlen elég a sikerhez – vonja le a következtetést Hunt.

A Weber Shandwick közép-kelet-európai régiójának ügyvezető igazgatója, Szűcs Ervin büszkén kommentálta az újabb nemzetközi sikert: „Ez a díj olyan elismerés, melyre nem csupán magyar irodaként, de a régió központjaként is büszkék lehetünk. Az általunk koordinált 15 ország nagyjából azonos feladatokkal szembesül, így az egyes piacok saját best practice megoldásaikkal rendkívül hatékonyan segíthetik egymást. Olyanok vagyunk, mint egy hatalmas, világméretű család, és rendkívül büszkék vagyunk a családtagokra” – írta az ügynökség közleményében.

(forrás: Kreatív Online, Pr Week)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés