hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új vezető a Universal McCann élén

Reusz Gabriella szülési szabadságra távozik, házon belülről kapott utódot Takács Borbála személyében.

hirdetés

2019. január 2-tól Takács Borbála az IPG Mediabrandshez tartozó UM vezetője. A kinevezés házon belülről történt, Takács 2015-ben csatlakozott az IPG Mediabrandshez mint stratégiai digitális igazgató, elősegítve a cégcsoport digitális képességeinek integrálását a klasszikus médiatervezői területek közé - áll a UM közleményében. Ezt megelőzően az Arcusnál, a Mediacomnál, és a Havas Médianál dolgozott ezen a területen. Az új vezető Reusz Gabriellát váltja a UM élén, aki szülési szabadságra távozik.

Takács Borbála

Takács Borbála elmondta: „Meglátásom szerint az ügynökségek, kommunikációs szolgáltatók számára a legnagyobb feladatot jelenleg az jelenti, hogy képesek legyenek hatékonyan integrálni működésük összes dimenzióját az üzleti stratégiai gondolkodásba, termék- és szolgáltatásfejlesztésbe. Az a szándékom, hogy a UM egy olyan ügynökségként legyen jelen a piacon, amelyik úgy tud kellő rugalmassággal és gyorsasággal, bátran, nyitottan, kreatívan elébe menni a kihívásoknak, hogy közben stabil alapként tekint és épít sok évtizedes szakmai tapasztalatára és nemzetközi hátterére.”

Németh Béla, az IPG Mediabrands közép-kelet-európai elnöke hozzátette, a UM vezetését feltett szándéka volt egy digitális területen felnőtt szakemberre bízni, „mert abban hiszek, hogy egy digitális DNS-ű vezető képes hitelesen vezetni és irányítani az ügynökséget a kommunikációs szakma mostani, digitális természetű kihívásokkal járó korszakában.”

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés