hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új vezető a Republic Groupnál

Mátyás Kitti ügyfélkapcsolati vezetőként a 2Republic ügynökséghez igazolt.

hirdetés

„A nyolc éves, multinacionális ügynökségnél szerzett, vezetői tapasztalattal rendelkező Mátyás Kitti a WPP Csoportot a 2Republic ügynökség vezetői székére cserélte, ahol client service directorként folytatja munkásságát, valamint a cég operatív irányításáért felel. A korábban BTL fókuszú, ma már full service reklámügynökségként működő vállalat menedzsmentjének céljai között szerepel, hogy az ügynökséget az idei évben átpozicionálja, illetve ezzel egyidejűleg szélesítse szolgáltatásait" - olvasható a Republic közleményében.

Ez az átpozicionálás, valamint a portfoliofejlesztés lesz nagyrészt Mátyás Kitti feladata, az ügynökség stratégiai és kreatívigazgatójával, Kollmann Áronnal közösen.

Mátyás Kitti korábban sok évig a Grey/G2 reklámügynökségnél dolgozott. A Corvinus Egyetem Kommunikáció és média szakán végzett.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Mennek a gengszterek, helyettük kétségbeesett vásárlókon segítenek az eladók.

Február 15-én írták alá a szerződést.

A szervezők június 7-ig várják a jelentkezéseket.

Az igen jó fizikummal rendelkező énekes a táplálékkiegészítő-cég nagykövete lett.

A Moziverzum adja majd élőben az idei díjátadót.

hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés