hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyvezetővel folytatja a HOPPex

Kassai Péter távozása után Ihász Ingrid vezeti a programmatic hirdetésekre fókuszáló céget.

hirdetés

Szeptembertől Ihász Ingrid a HOPPex új ügyvezető igazgatója, miután Kassai Péter közös megegyezéssel távozik a cégtől. "A vállalat alapítói bíznak abban, hogy az új vezető a kiadói oldalon szerzett média értékesítésbeli tapasztalatait, illetve az ügynökségi oldalon szerzett tudását sikeresen érvényesíti programozott piactér jövőjét illetően"- fogalmaz a HOPPex közleménye.

„Nagy örömmel fogadtam el a felkérést a hazai kiadói és sales house piac meghatározó szereplőit összefogó programmatic piactér vezetésére. Az elmúlt évek során mind kiadói, mind ügynökségi oldalon aktívan részt vettem a digitális transzformációban és az adatalapú hirdetési stratégiák kialakításában. Az új pozíciómban arra fogok törekedni, hogy elősegítsem a hazai programmatic piac további fejlődését, hogy mind a kínálati, mind a keresleti oldal a lehető legjobban kihasználhassa az ebben rejlő lehetőségeket” - mondta Ihász Ingrid.

Ihász Ingrid (Fotó: Schram András)
Ihász Ingrid (Fotó: Schram András)

A 2015-ben az Indamedia (korábbi nevén CEMP), a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media Zrt.) részvételével indított kiadói platform jelenleg 100-nál is több magyarországi prémium weboldal hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés