hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökségekkel folytatja az Auchan

Nemrég számoltunk be róla, hogy reklám- és médiaügynökségi tender zajlott az Auchannál, ahová tavaly új márkaigazgató érkezett Biró Balázs személyében. A meghívásos tendernek azóta meg is van az eredménye. A Havastól 19 év után búcsúznak, a DDB-it is lecserélik.

hirdetés

A kreatívügynökségi (márkaplatform) tender győztese a Laboratory Group lett, ők lesznek a francia cég lead ügynöksége. A Laboratory a DDB-t váltja, velük két évet dolgoztak együtt. A tender két körös volt, az első körben négy, a másodikban két ügynökség vett részt.

A Laboratory tendergyőztes csapata
A Laboratory tendergyőztes csapata

„Izgalmas kihívás számunkra és büszkék vagyunk rá, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok egyik vezető képviselője minket bízott meg a brand új kreatív platformjának és marketingkommunikációs stratégiájának felépítésével” – nyilatkozta Szénássy Alex, a Laboratory Group alapító tulajdonosa.

Örömükben egy ilyen remek grafikát készítettek kabalaállatukkal, a boldog dinoszaurusszal:

A médiaügynökségi tender győztese az Initiative Media lett. A cég a Havast váltja, akikkel 19 évig dolgozott együtt a magyar piacon az Auchan.

„2017-ben az Initiative új alapokra helyezte termék- és szolgáltatási kínálatát. Az új pozícionálás neve „cultural branding” lett. Örömünkre szolgál, hogy a nemzetközi tendernyerések – Lego, Carlsberg és Converse – mellett a hazai piacon is jól vizsgázott ez az új megközelítés. A Netpincér után most az Auchan versenytárgyalását is megnyertük, és már alig várjuk a közös munkát” – nyilatkozta Kiricsi Dóra, az Initiative brand igazgatója.

Biró Balázs márkaigazgató tájékoztatása szerint jelenleg zajlik még egy btl-tender is, aminek várhatóan nem egy cég kiválasztása lesz a vége, hanem egy több ügynökségből álló pool kialakítása lesz a végeredménye.

Az új márkaigazgató tavaly év közepén érkezett a francia kereskedelmi céghez. Biró Balázs korábban a Telenornál dolgozott, egészen pontosan a Djuice márka vezetője volt, később tanácsadócégeknél és a Zepternél viselt különféle pozíciókat, tavaly június óta márkaigazgató az Auchannál.

Biró Balázs itt még a Djuice vezetőjeként - forrás: Ihungary.hu
Biró Balázs itt még a Djuice vezetőjeként - forrás: Ihungary.hu

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kínai új évre készült a szpot. 

A tartalommarketing-tagozat élére.

Lépésről-lépésre mutatták be egy panel felújítását a branded content sorozatban.

Egy gyógyíthatatlan betegségben szenvedő, filmrajongó fiatalembernek gyűjtenek pénzt.

Birta Tibor a Netlife-től érkezett a kávézólánc újonnan indult pozíciójára.

hirdetés

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Digital Branding Reggeli a Google-lel március 6-án!

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Amit egy hr-esnek a GDPR-ról tudnia kell. Konzultációval egybekötött workshop a Deloitte szakértőivel március 8-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől külföldi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 03.09.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Március 21., 09:00

Ismét saleskonferencia április 12-én az Üzlet&Pszichológia és a Kreatív szervezésében.

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én.

hirdetés
hirdetés