hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökségekkel dolgozik az Aldi

Tavaly év végén zajlott a márka meghívásos tendere, nyolc év után válnak el útjaik a HAB Ad-del.

hirdetés

A Kreatív értesülése szerint meghívásos tenderen választott reklámügynökségi partnereket az Aldi 2018 év végén. Több forrásból származó iparági értesüléseinkből úgy tudjuk, a márka kreatívügynöksége 2019-től az Artificial Group lett. A márka közösségi médiás kommunikációját pedig információink szerint az ACG viszi tovább.

Ezt hivatalosan sem az Aldi, sem az érintett ügynökségek nem erősítették meg, ugyanakkor nem is cáfolták. Kérdésünkre azt a választ kaptuk a német diszkontlánctól, hogy a témában nem kívánnak nyilatkozni. Így azt sem tudjuk pontosan, hogy kik vettek még részt a tenderfolyamatban.

Az Aldi így nyolc év után válik meg kreatívügynökségétől, a HAB Ad-től. A HAB Ad-et Horváth Attila „Füge”, az Akció egykori kreatívigazgatója hozta létre, miután távozott az ügynökségtől. Az Aldi az egyik első ügyfelük volt, Horváth tulajdonképp még az Akciótól vitte át az ügyfelet új ügynökségéhez. Az Aldi ma is élő szlogenjét, a „Jobban. Okosabban.” gondolatot már velük vezette be a márka a magyar piacra, de az Aldi Háziasszonyok kampány is hozzájuk fűződik. Akárcsak az a vicces reklám, melyben Gáspár Tibor szaval patetikusan a márkáról:

De ők készítették azt a 2017-es reklámot is, amelyben az Aldi múltját és jelenét kötik össze:

Az Aldi köztudottan a HAB Ad legnagyobb ügyfele volt, elvesztése óhatatlanul átalakulást eredményez az ügynökségnél. Hogy pontosan milyen irányba indul tovább a HAB Ad, azzal kapcsolatban leültünk beszélgetni Horváth Attila „Fügével”, erről szóló beszámolónkat hamarosan olvashatjátok majd a Kreatívon.

A márka közösségi médiás kommunikációját pedig a Neo Interactive-hoz tartozó Forward Digital Workstől vette át az ACG.

Az Aldi vicces, szóvicces Facebook-posztjait számos alkalommal szemléztük a Kreatívon.

Az Aldi pr-ügynökségi feladatait továbbra is a Solutions Communications látja el.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés