hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyfelek a Maximize-nál

Új ügyfeleket szerzett és korábbiakat megtartott az idén ötéves, a szakmai szövetségekbe idén belépett Maximize.
hirdetés

Tenderen választott új média tervező-vásárló ügynökséget határozatlan időre a Generali-Providencia Biztosító. A kétfordulós folyamat végén a Maximize ajánlata és koncepciója bizonyult a legjobbnak. A Generali korábbi ügynöksége az IMG volt és információink szerint a tenderre meghívták még a Mediaedge:CIA-t is.

Két másik, nemrég lezajlott médiatenderen is a Maximize győzött. Egyrészt sikerült megtartani a CIB Bankot, amely év elején szintén tendert hirdetett, valamint hasonlóan döntött a National Geographic Channel is, aki viszont az idei évtől dolgozik először az ügynökséggel. Felkérés alapján dolgozik még szintén 2009-es év elejétől a céggel a Sodexo és a Fővárosi Állat- és Növénykert.

Idén tavasszal öt éves születésnapját ünneplő Maximize nemrég lépett be a két legfontosabb szakmai szervezetbe a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségébe és a Magyar Reklámszövetségbe.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés
hirdetés