hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyfelek a Hill & Knowlton-nál

A Hill & Knowlton lett a szeptemberben startoló Disney csatorna bevezető kampányának pr-ügynöksége. Még két új ügyfelet szereztek a nyáron.
hirdetés

Ahogy Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában, úgy Magyarországon is a Hill & Knowlton lett a szeptember 19-én induló Disney Channel pr-ügynöksége. A hálózat regionális szintű tenderen nyerte el a Jetix átkeresztelésével létrejövő gyermekcsatorna klasszikus pr-feladatait, úgy mint a sajtókapcsolatok és –megjelenések koordinálását, sajtótájékoztató szervezését.

Mint Gerhát-Molnár Irina, az adó magyarországi képviselője elmondta, a Jetixnek korábban nem volt pr-ügynöksége, a pr-t házon belül végezte, és a marketing-, rendezvény-, valamint egyéb kommunikációs feladatokat továbbra is házon belül tartja. A nyilvánosság előtt történő bemutatkozást szeptember 19-én, a Nők Lapja Egészségszűrő Napon ennek megfelelően szintén házon belül szervezi a csatorna, a szakmai partnereknek rendezett bevezető partyra azonban a Createam rendezvényszervező ügynökséget kérte fel.

A Disney mellett a Hill & Knowlton hazai irodája további két új ügyfelet szerzett a nyáron. Az ügynökség készíti a Hungexpo Hó-Show és Spa & Wellness kiállításokhoz kapcsolódó pr-kampányát, sajtó- és marketingkommunikációs elemekkel, mint például egy jéghegy építésével. A Kreatív Online azon kérdésére, hogy az ügynökséget milyen úton választotta ki a Hungexpo, a cég nem kívánt felvilágosítást adni, de úgy tudjuk, a kampány pr-feladatait a Hill & Knowlton több ügynökség közül nyerte el.

A fentieken túl az ügynökség a Tchibo-tól is kapott megbízást a cég 60 éves jubileuma alkalmából szervezett „Együtt az óvodákért" promóciós pr-kampányra. A feladatokat a Hill & Knowlton meghívásos tenderen nyerte el. A másik két meghívott ügynökség a Cafe PR és a Lewis PR volt, ez utóbbi a Tchibo állandó pr-ügynökségi partnere, amely továbbra is a Tchibo üzletek pr-támogatását és általános céges pr-t végez a számukra. A Hill & Knowlton megbízása 2009 szeptemberétől 2010 január végéig terjedő időszakra szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés