hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügyfelek a Hill & Knowlton-nál

A Hill & Knowlton lett a szeptemberben startoló Disney csatorna bevezető kampányának pr-ügynöksége. Még két új ügyfelet szereztek a nyáron.
hirdetés

Ahogy Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában, úgy Magyarországon is a Hill & Knowlton lett a szeptember 19-én induló Disney Channel pr-ügynöksége. A hálózat regionális szintű tenderen nyerte el a Jetix átkeresztelésével létrejövő gyermekcsatorna klasszikus pr-feladatait, úgy mint a sajtókapcsolatok és –megjelenések koordinálását, sajtótájékoztató szervezését.

Mint Gerhát-Molnár Irina, az adó magyarországi képviselője elmondta, a Jetixnek korábban nem volt pr-ügynöksége, a pr-t házon belül végezte, és a marketing-, rendezvény-, valamint egyéb kommunikációs feladatokat továbbra is házon belül tartja. A nyilvánosság előtt történő bemutatkozást szeptember 19-én, a Nők Lapja Egészségszűrő Napon ennek megfelelően szintén házon belül szervezi a csatorna, a szakmai partnereknek rendezett bevezető partyra azonban a Createam rendezvényszervező ügynökséget kérte fel.

A Disney mellett a Hill & Knowlton hazai irodája további két új ügyfelet szerzett a nyáron. Az ügynökség készíti a Hungexpo Hó-Show és Spa & Wellness kiállításokhoz kapcsolódó pr-kampányát, sajtó- és marketingkommunikációs elemekkel, mint például egy jéghegy építésével. A Kreatív Online azon kérdésére, hogy az ügynökséget milyen úton választotta ki a Hungexpo, a cég nem kívánt felvilágosítást adni, de úgy tudjuk, a kampány pr-feladatait a Hill & Knowlton több ügynökség közül nyerte el.

A fentieken túl az ügynökség a Tchibo-tól is kapott megbízást a cég 60 éves jubileuma alkalmából szervezett „Együtt az óvodákért" promóciós pr-kampányra. A feladatokat a Hill & Knowlton meghívásos tenderen nyerte el. A másik két meghívott ügynökség a Cafe PR és a Lewis PR volt, ez utóbbi a Tchibo állandó pr-ügynökségi partnere, amely továbbra is a Tchibo üzletek pr-támogatását és általános céges pr-t végez a számukra. A Hill & Knowlton megbízása 2009 szeptemberétől 2010 január végéig terjedő időszakra szól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés