hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új turisztikai magazint indít a Kreatív kiadója

Az Indulj! felfedezésre váró, vagy épp ismert helyeket mutat be más megközelítésben, tippekkel, tanácsokkal és rengeteg történettel.

hirdetés

Miként eredhetünk Dublinban négy irodalmi Nobel-díjas (és további ismert szerzők) nyomába? Miért lett Chicago az art déco felhőkarcolók fellegvára? Hogyan épül fel az ország ötödik legnagyobb, ám pusztán egy hétig álló „városa”, a Sziget fesztivál? Hol foglaljunk, ha itthon keresünk formabontó szálláslehetőséget és hogyan válasszunk gyerekbarát szállodát? És vajon melyik az az ország, amely birkákra szerelt mobiltelefonnal feltérképezett street view-val kampányol? (Ez utóbbiban a Kreatív is tud segíteni, ide kattintva – a szerk.)

A PPH Média megújult turisztikai portfóliójában most debütáló Indulj! egy negyedévente megjelenő B2C lap, amiből mindez kiderül. A lap célja, hogy ismert helyszíneket új megközelítésben mutasson be, egyúttal felfedezésre váró desztinációkat ajánljon. Mindezt bennfentes tippekkel és tanácsokkal, valamint rengeteg történettel gazdagítják, hogy segítsék a „céltudatos csavargóknak” nevezett, komoly utazási késztetéssel és felfedezőkedvvel megáldott közönséget következő kiruccanása tervezésében.

„Ha meghoztuk az utazási kedvet, a csomagolásban is segítünk – legalábbis megkönnyítjük az eligazodást a légitársaságok első pillantásra áttekinthetetlen kézipoggyász-szabályzataiban. Aki viszont eddig repülésfóbiája miatt óvakodott a légi közlekedéstől, megnyugodhat: létezik terápia, csak meg kell találni a megfelelő módszert.
Óbudán múzeumtúrára indulunk, Budapesten pedig dunai városnézésre és városi kerékpározásra invitálunk a közösségi közlekedés segítségével. A világcsavargó Földvári Andrással – aki négy kivételével a világ összes országában megfordult – több mint 2500 repült útjának tapasztalatairól beszélgetünk. Mindezek mellett ízek nyomába eredünk világszerte, és bemutatunk néhány igazán ütős turisztikai marketingfogást is – hiszen akár a semmire is lehet hatásos reklámot építeni” – olvasható a lap beköszöntőjében.

Az Indulj! magazint megkapják a Kreatív előfizetői, emellett a Lapker terjesztésében országszerte kapható újságárusoknál is.

A PPH Media 2019 első negyedévében megújítja turisztikai portfólióját: a nagyközönségnek szóló Indulj! mellett kéthavi szakmai magazint is indít Pont itt címmel, amely elsősorban hazai úti célokra, gasztronómiára és szállásokra fókuszál.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

A multifokális lencséket árusító cég nagykövete lett Várkonyi Andrea. Az új tévészpot kampánybejelentőjét közöljük.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés