hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új tulajdonos a 444 mögött

Május elején tulajdonrészt vásárolt a 444-et kiadó Magyar Jeti Zrt.-ben egy amerikai befektetési alap, a Digital News Ventures – erősítette meg Kardos Gábor tulajdonos-vezérigazgató a Kreatív értesülését. 

hirdetés

A most befektetett összeg százmilliós nagyságrendű, ezért 20 százalék alatti részesedést kaptak. Kardos Gábor szerint az együttműködés további lépéseit is tervezik. Ez az összeg jelentős befektetésnek számít, mivel a vezérigazgató elmondása szerint az alapítástól rendelkezésre álló saját- és hitelből származó forrásokat így nem kell teljes egészében igénybe venniük, a mostani befektetési összeg pedig meg fogja közelíteni az eddig ténylegesen felhasznált tőke mennyiségét. A 444 megerősödésének finanszírozása ezzel - Kardos szerint - még biztonságosabbá vált.

Az 1996-ban alapított Media Development Investment Fund (MDIF) alá tartozó Digital News Ventures elsősorban előremutató, de egyelőre kevésbé ismert médiapiaci vállalkozások és startupok befektetőjeként ismert világszerte. Befektetéseik vannak Indonéziában, Oroszországban, Malájziában, Indiában, Brazíliában és az Egyesült Államokban is. Az MDIF támogatói és befektetői között megtalálható a Foundation for Democracy and Media, a Calvert Social Investment Foundation, az Omidyar, a Soros György-féle Open Society Foundation, az Oxfam, valamint a Svéd és a Svájci Nemzetközi Fejlesztési és Együttműködési Ügynökség is. 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Maszkot le! helyett most Maszkot fel! a jelszó.

Tisztújító közgyűlést tartott csütörtökön a helyi rádiókat tömörítő szervezet. A korábbi elnök, Hauk Zoltán a továbbiakban nem vesz részt a HEROE munkájában.

A zene mellett elektronikai eszközökről, és más pokulturális témákról is lesznek cikkek az oldalon.

A bútorgyártó Nagy-Britanniában és Írországban helyi ügynökségi partnere, a Mother segítségével készített ötletes közterületi kampányt.

Néhány hét alatt a fogadási forgalom 7 százalékát adta már az e-sport.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!