hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új terület és új vezető a HD Groupnál

Kiss Ágota Head of Content, vagyis tartalmi vezetői pozícióban csatlakozott a HD Grouphoz. Az új pozíció létrehozására az erről beszámoló ügynökségi közlemény szerint azért volt szükség, mert az ügynökség egyre több tartalomgyártási és kreatív kommunikációs feladatot is ellát.

hirdetés

Kiss Ágota
Kiss Ágota
Kiss Ágota szakmai pályafutását az Edelman New York-i irodájában kezdte, ahol ösztöndíjasként egy évet töltött, és többek között a Heineken, a Chevron és az American Lung Association márkákon dolgozott. Hazatérve a Magyar Telekom social csapatához csatlakozott, ahol több díjnyertes kampánynak volt tevékeny részese. A Telekom után a Budapest 2024 Olimpiai és Paralimpiai Pályázat közösségi kommunikációjáért felelt, majd a Magyar Turisztikai Ügynökség digitális kommunikációs főosztályvezető-helyetteseként a magyar és nemzetközi közönséghez szóló közösségi kommunikációt és csapatot vezette. A HD Grouphoz az Uniomediától érkezett.

„Nem akartunk félmegoldást, első perctől olyan embert kerestünk, akivel képesek vagyunk egy új részleget is kiépíteni. Ágota szakmailag és emberileg is nagyon jó választás volt. Tájékozott, rendszerezett, kitartó és közben nagyon bátran áll rendhagyó ötletekhez, nemcsak tud, de szeret is nemzetközi szinten gondolkozni” – méltatta kollégáját Tarkovács András, a HD Group kreatívigazgatója.

„A HD csapata elképesztően jól van összerakva, csak ámulok a profizmusokon. A bővüléssel az online területek irányába is elkezd terjeszkedni a cég, és nagyon örülök, hogy ennek a folyamatnak a részese lehetek” – nyilatkozta Kiss Ágota.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés