hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új termékmenedzser a Nosaltynál

Januártól Krankovics Béla látja el a Nosalty termékmenedzseri feladatait a Central Médiacsoportban. Krankovics Béla több mint 10 éve foglalkozik digitális termékek fejlesztésével a Central közleménye szerint.

hirdetés

Pályakezdőként az Inform Média kiadónál dolgozott, az ott töltött idő alatt többek között a különböző listing- és magazinoldalak marketing és fejlesztési feladatait menedzselte, valamint az online bevételek növeléséért volt felelős. Részt vett a cég akvizícióinál a kiválasztott vállalkozások feltérképezésben és a felvásárlást követő integrációban.

2009-től a Vatera.hu marketingcsapatában hírlevél, eDM kommunikációs projekten, illetve az affiliate rendszer bővítésén dolgozott. 2012-től a Ringier, majd a Mediaworks kiadó online és mobil marketing menedzsereként a kapcsolódó fejlesztéseket koordinálta portfolió szinten. 2015 óta termékmenedzserként dolgozott a Nemzeti Sport és az Autó-Motor magazin online termékein, ahol fő feladata a tartalmi stratégia összehangolása volt a marketing, fejlesztés és értékesítés területekkel.

Krankovicsnak nem volt közvetlen elődje, a feladatkört eddig Zalai Ágnes látta el, aki immár a Central Médiacsoport digitális vezetője.

Krankovics Béla
Krankovics Béla

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez persze semmi, ha azt nézzük, hogy a magyar focibajnokság jogaiért évi 3,8 milliárdot fizetnek.

30 ezer reklámfilm ment naponta a tévében, ami több, mint az egy évvel korábbi szám.

A PRO.PR Awardson összesen 23 európai pr-szakembert díjaztak. 

A szaklap eddig maga árulta a felületeit.

A European Festival Awardson az év line-upja díját kapta a magyar fesztivál.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén a médiafogyasztási és használati szokások változásáról.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés