hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új technológiai vezető a Deloitte-nál

Dorgai László július óta a technológiai és digitális üzletág vezetője. Ez új pozíció a cégnél.

hirdetés

Július óta Dorgai László a technológiai tanácsadás mellett a digitális technológiákért felel a Deloitte magyarországi irodában. Ez új pozíció a cégnél, azaz nem volt Dorgainak elődje.

Dorgai néhány év pénzintézeti, tőkepiaci és pénzpiaci kereskedői tapasztalat után projektvezetői, majd különböző vezető beosztásokban dolgozott az Intracom csoportnál. Az elmúlt húsz évben 9 országban felelt vezetőként rendszerintegrátori és tanácsadási projektekért elsősorban a távközlési, a pénzintézeti, valamint az energetikai, illetve közmű szektorokban.

“Rengeteg szó esik mostanában a digitális transzformációról és az új technológiákról, mint például a blockchain, valamint az olyan szabályozási kérdésekről, mint a fizetési iparág átalakítását célzó PSD2 direktíva. A hétköznapi szókincs részévé vált a fintech ökoszisztéma, miközben azt látjuk, hogy a legtöbb piaci szereplőben nem áll össze a kép, hogy a nagyvállalatoknak hogyan kellene reagálni a megváltozott játékszabályok közepette. Ügyfeleink a törvényi megfelelésen túl, illetve a stratégiai iránymutatás mellett konkrét megoldásokat várnak tőlünk, mi pedig egyedülálló módon teljes körű és kézzel fogható, egyénre szabott, mégis sztenderdeken alapuló megoldásokat tudunk kínálni nekik ezekre a kihívásokra úgy a tervezés, mint a megvalósítás szintjén” – magyarázza Dorgai a technológiai és digitális üzletág, illetve az új pozíció jelentőségét.

Dorgai László

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A UPC felvásárlásával nevet váltott a Vodafone.

Egy gyerekkórház gondolta újra a dalt, amit sokan csak a Johnny Cash előadásában ismernek.

A cég globálisan 2,2 milliárd dollárt költ évente reklámokra, de ennek nagyját az amerikai piacon, amelyet az Omnicom fog kezelni.

A cég közleményben reagált arra, hogy a fogyasztóvédelem megbírságolta a meleg párt is megjelenítő nyári kampánya miatt.

A Bo DMC vezetését Csíky Andrásra bízták.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés