hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új targetálási lehetőséget vezet be az Adverticum

DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServer médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere.

hirdetés

2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhető az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis-alapú célzás segítségével az adserver felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.

A DataMe több magyarországi weboldallal és tartalomszolgáltatóval kötött megállapodást arra, hogy oldalaikon anonim módon figyelje a böngészők forgalmát. Ezekből a látogatási információkból áll össze egy szegmentált cookie-adatbázis, amely jelenleg hozzávetőleg 9 millió egyedi cookie azonosítót tartalmaz. A szerződött tartalomszolgáltatóktól származó adatokat 3rd party adatokként értékesíti az Adverticum - mondta el a Kreatív kérdésére Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese és a DataMe ügyvezetője. 

„Az újonnan bevezetésett szolgáltatás célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adatalapú célzási megoldások, ezzel ügyfeleink új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetők jobb kiszolgálására. A DataMe  által biztosított adatbázis-alapú célzási lehetőségek különböző szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek” – mondta el Szutor Ferenc, aki a Kreatív kérdésére hozzátette: ez a fajta célzási megoldás programmatic hirdetések esetében tavaly óta elérhető, viszont most vált használhatóvá az Adverticum tartalomszolgáltatói részére is (kivéve, ha a tartalomszolgáltatói partner rendelkezett saját felhasználói adatbázissal, amit integrálni lehetett az Adverticum rendszerébe).

„A most bevezetett DataMe DMP-alapú célzás nemcsak azoknak a tartalomszolgáltatók is segítség, akik nem rendelkeznek saját adatbázissal, hanem azok számára is, akiknek már van hasonló megoldásuk, mert vélhetően más típusú információkkal rendelkeznek a saját adatbázisukban az adott azonosítóról, mint ami a DataMe rendszerében elérhető" – mondta Szutor a Kreatívnak.

Az új szolgáltatást az Adverticum ügyfelei március 1-jéig díjmentesen vehetik igénybe - áll a cég közleményében.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Érdemes megvárni, amíg a szétrobbanó báránylufik is megérkeznek a buliba.

Jávor Benedek, a Klubrádió és a Mérték Médiaelemző Műhely közösen adták be a panaszt.

A lap egyik új hirdetése a mianmari népirtás felderítésére épül.

Tarjányi Péter és Murányi András egykori hírigazgató szerint a 444 cikke csúsztat a lapnál történtekről.

Igazán nem szép tőlük, mert előtte eladtak neki egy taliga Whoppert egy fogadásra.

hirdetés

Díjátadó: január 30., kapunyitás: 19.00 Vedd meg a jegyed a bulira!

2018 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2018-as Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2019. február 5.

A leghasznosabb, leginspirálóbb people management tartalmak február 13-án, hogy a 2019-es éved még sikeresebb legyen!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Február 28-án a gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést a Facebookon és az Instagramon.

hirdetés
hirdetés