hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új tagozattal bővült a Magyar PR Szövetség

A Public Affairs tagozat elnökének Szányi Gabriellát választották.

hirdetés

Megalakult a Magyar Public Relations Szövetség Public Affairs tagozata, melynek feladata, hogy kapcsolatot hozzon létre például a kormányzati szervek, egyéb állami és önkormányzati, valamint azok háttérintézményeinél dolgozó kommunikációs szakemberekkel.

A tagozat további célja, hogy szakmai fórumot biztosítson az érintett szakembereknek és erősítse a szövetség kormányzati kapcsolatrendszerét. A tagozat célcsoportját képzik még a bíróságok, állami tulajdonú vállalatok, valamint állami költségvetésből működő/állami feladatokat (is) ellátó szervek kommunikációs vezetői egyaránt.

Az alakuló ülésen az alapító tagok megválasztották a tagozat elnökét, Szányi Gabriellát, aki jelenleg a Magyar Turisztikai Ügynökségnél tölt be vezető szakértői pozíciót. Ezt megelőzően a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara PR-Marketing igazgatója volt, korábban pedig 6 éven keresztül a Penny Market Kft.-nél töltött be stratégiai PR manager pozíciót. Szakmai karrierjét a TV2 kereskedelmi televíziónál kezdte meg, ahol a csatorna Hírnév programjáért és annak megvalósításáért volt felelős.

Szányi Gabriella
Szányi Gabriella

Célunk, hogy a PR szakma általános elismertségét, kormányzati kapcsolatrendszerét és országos elfogadottságát erősítsük. Számítunk a hatóságoknál, kormányzatoknál, minisztériumokban, önkormányzatoknál és hivataloknál dolgozó kommunikációs szakemberek aktív részvételére is” - mondta a tagozat elnöke.

A tagozat tervezett tevékenységei közé tartozik a célcsoportokban dolgozó kommunikációs munkatársak megszólítása, a szakmai fórum elindítása és a tagozatot érintő rendezvények, workshopok előkészítése. A közeljövőben tervezik a kormányzati együttműködés kínálta lehetőségek kiszélesítését, többek között a diplomamunkák kiírását és álláslehetőségek elérhetővé tételét.

A Tagozat alapítói:

  • Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke
  • Dr. Rácz Gábor, az MPRSZ elnökségének tagja
  • Lepp Klára, a CRH Magyarország Kft. vállalati kapcsolatok specialistája
  • Maczelka Márk, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője
  • Ruska Viktória, a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetője
  • Szányi Gabriella, az MPRSZ elnökségének tagja
  • Szőke Ágnes, az Open Communications Kft. stratégiai igazgatója
  • Teremi J. Balázs, a Lounge Communication account igazgatója
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három év után frissítették a tudásanyagot. A kiadvány ingyenesen letölthető.

Pro bono alapon ügynökséget is keresnek a kampány lebonyolítására.

Az előírt kötelezettségekhez felhasznált hiányos adatok nem a Digitől, hanem a GVH saját adatgyűjtéséből származik - állítja a cég.

200 nevezésből összesen 57-et díjazott a zsűri.

hirdetés

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

Díjátadó: 18.11.27. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányok és megoldások versenye, pontszerzés a Kreatív-MAKSZ M+Listán. Nevezési határidő: november 30.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

Hogyan keress IT-s kollégát? Félnapos konferencia december 4-én.

hirdetés
hirdetés