hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szolgáltatást vezet be a Capital Communications

A Capital Communications impact branding néven új kommunikációs szolgáltatást indított. Az ügynökség a befektetők által egyre szélesebb körben alkalmazott impact investing célját és kritériumait ültette át a branding és a vállalati kommunikáció területére, a lépésről közleményben tájékoztattak minket.

hirdetés

A Capital Communications új szolgáltatása a sajtóanyag szerint megfelel annak a globális trendnek, amely középpontba helyezi a márkák, a vállalatok és a szervezetek társadalmi, környezeti, ökológiai és etikai elkötelezettségét. Az ezen a területen eddig végzett feladatait integrálta egy szolgáltatási körbe a cég, amit impact brandingnek neveztek el. Közlésük szerint az új szolgáltatás összhangban van és figyelembe veszi az ENSZ által 2015-ben meghirdetett Fenntartható Fejlődési Célokat.

Hegyi Gábor, a Capital alapítója
Hegyi Gábor, a Capital alapítója
„Napjainkban a fogyasztók, a befektetők, a vállalatok dolgozói és egyéb érintettjei, valamint a közvélemény egyre inkább elvárják a vállalatoktól és a márkáktól, hogy szerepet vállaljanak a globális környezeti és társadalmi problémák megoldásában, hogy ezáltal egy jobb világot építhessünk. Míg a vállalatok életében húsz évvel ezelőtt elsősorban a részvényesi értékteremtés volt a meghatározó, ma egyre inkább a társadalmi és környezeti értékteremtés kerül középpontba” – nyilatkozta Hegyi Gábor, a Capital Communications alapító-ügyvezető igazgatója, a Világkommunikációs Fórum (WCF) szervezőbizottságának tagja, korábbi társelnöke. „Ezt az elvárást jól alátámasztja, hogy többek között az amerikai Fortune magazin 2015 óta évente Change the World listán rangsorolja azokat a vállalatokat, akik a legtöbbet tettek azért, hogy a világ jó irányba változzon. A Capital Communications az impact branding szolgáltatás keretében egyrészt segíti a vállalatokat abban, hogy a számukra legalkalmasabb és az alaptevékenységükhöz legjobban illő társadalmi és környezeti problémák megoldásában vegyenek részt, másrészt megtervezi és lebonyolítja az ehhez kapcsolódó márkaértéket növelő integrált kommunikációs kampányokat” – tette hozzá Hegyi.

„Az impact branding egy teljesen új területe a vállalati- és márkakommunikációnak, amely a legégetőbb globális problémák megoldásába vonja be a vállalatokat, és ezáltal növeli a vállalat és a vállalati márkák értékét” – ezt már Paul Mackintosh, a Capital Communications vezető tanácsadója tette hozzá. „Befektetői oldalról az impact investing képviselői már felismerték és alkalmazzák ezt a megközelítést a befektetési és pénzügyi területen. A Capital Communications ezt a megközelítést kiterjesztette a branding, a vállalati identitás, a vállalati kommunikáció és a társadalmi felelősségvállalás területére, és mindezt egy holisztikus rendezőelv alapján impact branding néven egy szolgáltatásba integrálta” – ezzel zárult Mackintosh nyilatkozata.

A Capital Communications ügynökséget 1996-ban Hegyi Gábor és a londoni Dewe Rogerson ügynökség (ma Citigate Dewe Rogerson) alapította, majd 2011-ben független ügynökséggé vált. Főbb szakterületei közé tartozik a pénzügyi és vállalati kommunikáció.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hajós Balázs 30 országért és 15 csatornamárkáért felel Budapestről.

Ellátogattunk a mozis kereskedőház hagyományos ügyfélmozizására.

Ötmilliót gyűjtöttek. Október 23-ról már tudósít a merce.hu.

Október 20. az új határidő.

Bővül a rádiós közönségmérés 2017 őszétől.

hirdetés

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Díjátadó: október 17.

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap.

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés