hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szemszögből talált rá a boldogságra Németh Péter

Ott volt a magyar internet kezdeteinél, aztán a dotkom lufi kipukkanása padlóra küldte. Sikerült felállnia. Az Újraterveztem.hu portréi mostantól a Kreatívon is olvashatók.

hirdetés

Németh Péter hatéves kora óta foglalkozott harcművészettel, de egy szakmai és személyi válság kellett ahhoz, hogy megtalálja benne a boldogságot, és arra építse új életét.

Ott volt a hazai internet születésénél, grafikai tervezéssel és online marketinggel foglalkozott felsővezetőként. A dotkom lufi kipukkanása a Carnation marketing igazgatói széke után már a saját cégében érte, minden összeomlott körülötte. Ez a trauma segített rátalálni az igazi szenvedélyére: közel 20 éve főállásban személyi edzéseket tart, a Fülöp-szigeteki, maláj és indonéz harcművészetek több irányzatát oktatja a saját iskolájában, a 11Mesterben. Mellette vállalati tréningeket, csapatépítőket is szervez, coachként menedzsereknek segít, és rendszeres előadó a Kürt Akadémián is.

Németh Péter (fotó: Turi Márton)

"Hiába fektetsz bele rengeteg energiát, folyamatosan elavul a tudásod. Ráadásul akkor voltam 30 éves, épp családalapítás előtt álltam, miközben olyanokkal kellene versenyeznem, akik épp az egyetemről esnek ki, és éjjel-nappal ezzel foglalkoznak. A másik lehetőség az lett volna, hogy elmegyek menedzsernek, art directornak, ahol csapatot vezetek. Viszont a korábbi munkáim során láttam, hogy nem erre születtem. Miután egyik irányt sem éreztem magaménak, teljesen a gödör aljára kerültem. Összeroppantam fizikailag, egy hétig ki sem keltem az ágyból" - meséli az Újraterveztem blog interjújában Németh Péter.

A teljes portré és beszélgetés itt olvasható

Fotó: Turi Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Tehetségkutató műsorként tér vissza a Sztárban sztár a TV2-re – értesült a SorozatWiki.

A 2016-os, paksi atomerőművet reklámozó villámhirdetések után ezúttal az Origo villantott fel reklámot a TV2 csoport csatornáin.

A WWF és a White Rabbit Living Coralja, a Spice és a Cofidis kirgiz űrhajósa, valamint az ACG Jenga-tornyai a döntőben. A White Rabbit megoldása ráadásul három kategóriában esélyes.

A Wise Group a menedzsmentet érintő döntéseket kommunikálja, a műsorokért továbbra is a belső pr-csapat felel.

Nem az Attenborough-féle, kifinomult hangnemre építettek az új kampányban.

hirdetés

Tarts velünk a következő MOST Fórumon és tudd meg, hogyan lesz a kultúrából #kult! (x)

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés