hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szemszögből talált rá a boldogságra Németh Péter

Ott volt a magyar internet kezdeteinél, aztán a dotkom lufi kipukkanása padlóra küldte. Sikerült felállnia. Az Újraterveztem.hu portréi mostantól a Kreatívon is olvashatók.

hirdetés

Németh Péter hatéves kora óta foglalkozott harcművészettel, de egy szakmai és személyi válság kellett ahhoz, hogy megtalálja benne a boldogságot, és arra építse új életét.

Ott volt a hazai internet születésénél, grafikai tervezéssel és online marketinggel foglalkozott felsővezetőként. A dotkom lufi kipukkanása a Carnation marketing igazgatói széke után már a saját cégében érte, minden összeomlott körülötte. Ez a trauma segített rátalálni az igazi szenvedélyére: közel 20 éve főállásban személyi edzéseket tart, a Fülöp-szigeteki, maláj és indonéz harcművészetek több irányzatát oktatja a saját iskolájában, a 11Mesterben. Mellette vállalati tréningeket, csapatépítőket is szervez, coachként menedzsereknek segít, és rendszeres előadó a Kürt Akadémián is.

Németh Péter (fotó: Turi Márton)

"Hiába fektetsz bele rengeteg energiát, folyamatosan elavul a tudásod. Ráadásul akkor voltam 30 éves, épp családalapítás előtt álltam, miközben olyanokkal kellene versenyeznem, akik épp az egyetemről esnek ki, és éjjel-nappal ezzel foglalkoznak. A másik lehetőség az lett volna, hogy elmegyek menedzsernek, art directornak, ahol csapatot vezetek. Viszont a korábbi munkáim során láttam, hogy nem erre születtem. Miután egyik irányt sem éreztem magaménak, teljesen a gödör aljára kerültem. Összeroppantam fizikailag, egy hétig ki sem keltem az ágyból" - meséli az Újraterveztem blog interjújában Németh Péter.

A teljes portré és beszélgetés itt olvasható

Fotó: Turi Márton

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés