hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szekciók az idei Adprinten

Mától lehet jelentkezni a 2012-es Adprint fesztiválra. A romániai printversenyen két új szekcióban versenyezhetnek a művek.

hirdetés

Február 7-ével megkezdődött a jelentkezési időszak a 2012-es Adprint fesztiválra, a nyomtatott hirdetések brassói versenyére. A jelentkezés március 30-án zárul le, az eredményhirdetés pedig május 7-ére várható.

Az idei Adprinten Advertising Angels és Design Angels címen két új szekcióban nevezhetnek a versenyzők. A főkategóriákat újragondolták újra a szervezők, hogy így még jobban lefedjék a printmegoldások teljes skáláját. Az Advertising szekcióban például általános printmegoldások, billboard plakátok, ambient és free media megoldások; a Design szekcióban többek között corporate identityk, logók, kiegészítők (pl.: direct mail), publikációs dizájnmunkák és moziposzterek versengenek.

Mindkét szekcióban azonos szempontok alapján bírálják el az alkotásokat, ám a zsűri szerkezete és összetétele eltérő. A dizájnerek online is benyújthatják nevezéseiket. Az érvényes jelentkezés kritériuma, hogy az adott műnek Európában kellett készülnie 2011-ben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Meghívásos tenderen választották ki az ügynökséget.

36 millió forint lesz a tét a tizedik évadban.

A híres olasz Képtár Black Presence projektje online túrát és más kapcsolódó eseményeket is tervez.

A vírus megtanított minket együttműködni, a Telekom szeretné, ha nem is felejtenénk el ezt. 

A METU 600 hallgatója vett részt saját kutatásukban, ami a kapcsolattartással, fogyasztással és szabadidővel kapcsolatos szokások változására kérdezett rá.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés