hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szekciók az idei Adprinten

Mától lehet jelentkezni a 2012-es Adprint fesztiválra. A romániai printversenyen két új szekcióban versenyezhetnek a művek.

hirdetés

Február 7-ével megkezdődött a jelentkezési időszak a 2012-es Adprint fesztiválra, a nyomtatott hirdetések brassói versenyére. A jelentkezés március 30-án zárul le, az eredményhirdetés pedig május 7-ére várható.

Az idei Adprinten Advertising Angels és Design Angels címen két új szekcióban nevezhetnek a versenyzők. A főkategóriákat újragondolták újra a szervezők, hogy így még jobban lefedjék a printmegoldások teljes skáláját. Az Advertising szekcióban például általános printmegoldások, billboard plakátok, ambient és free media megoldások; a Design szekcióban többek között corporate identityk, logók, kiegészítők (pl.: direct mail), publikációs dizájnmunkák és moziposzterek versengenek.

Mindkét szekcióban azonos szempontok alapján bírálják el az alkotásokat, ám a zsűri szerkezete és összetétele eltérő. A dizájnerek online is benyújthatják nevezéseiket. Az érvényes jelentkezés kritériuma, hogy az adott műnek Európában kellett készülnie 2011-ben.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés