hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szakemberek érkeztek az Adaptive-hoz

Két új szakember csatlakozott az Adaptive Mediához. A független online sales house értékesítési csapata Csabay Klárával bővült, Korsós Patrik pedig a kampánymenedzser-csoport legújabb tagja.

hirdetés

Az év végi hajrát új ügyfélkapcsolati menedzserrel bővülve kezdte meg az Adaptive Media Sales House értékesítési csapata. Novemberben Csabay Klára érkezett a céghez, aki munkáját Szabó Ákos értékesítési és üzletfejlesztési vezető irányításával végzi. Csabay Klára média és kommunikáció szakon végzett a Corvinus Egyetemen, és az Uniomediánál szerzett ügynökségi tapasztalatokat.

Csabay Klára (Fotó: Fekete Attila)

Korsós Patrik az Adaptive Media kampánymenedzser csoportjához érkezett. Vele együtt így rövid idő alatt két szakemberrel bővült a sales house munkatársainak létszáma. Korsós Patrik a Kodolányi János Főiskolán diplomázott, és a DVD Mánia Kft.-től érkezett az Adaptive Mediához.

Korsós Patrik (Fotó: Fekete Attila)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés