hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új szakemberek érkeztek az Adaptive-hoz

Két új szakember csatlakozott az Adaptive Mediához. A független online sales house értékesítési csapata Csabay Klárával bővült, Korsós Patrik pedig a kampánymenedzser-csoport legújabb tagja.

hirdetés

Az év végi hajrát új ügyfélkapcsolati menedzserrel bővülve kezdte meg az Adaptive Media Sales House értékesítési csapata. Novemberben Csabay Klára érkezett a céghez, aki munkáját Szabó Ákos értékesítési és üzletfejlesztési vezető irányításával végzi. Csabay Klára média és kommunikáció szakon végzett a Corvinus Egyetemen, és az Uniomediánál szerzett ügynökségi tapasztalatokat.

Csabay Klára (Fotó: Fekete Attila)

Korsós Patrik az Adaptive Media kampánymenedzser csoportjához érkezett. Vele együtt így rövid idő alatt két szakemberrel bővült a sales house munkatársainak létszáma. Korsós Patrik a Kodolányi János Főiskolán diplomázott, és a DVD Mánia Kft.-től érkezett az Adaptive Mediához.

Korsós Patrik (Fotó: Fekete Attila)

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

hirdetés

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés