hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új sorozatot indítunk: 1 nap 10 kép!

A Kreatív Online új heti sorozatot indít el, amelyben a kommunikációs ipar egy-egy szereplője képekben meséli el egy napját. Budavári Dóra, a We Love Balaton főszerkesztője keddi napját dokumentálta. 

hirdetés

"Nem minden napunk telik azzal a We Love Balatonnál, hogy pálinkákat kóstolunk és finomakat eszünk, de szerencsére nem is kevés. Most éppen intenzíven gyűjtjük az anyagot a júniusi induláshoz, ezért halmozzuk az élvezeteket" - fűzte hozzá képeihez Budavári Dóra, az online magazin főszerkesztője, aki kollégáival kedden utazott el a Balatonhoz. Ezt a napját - ahogy új sorozatunk, az 1 nap 10 kép neve is jelzi - tíz fotóval mutatja be. 

Indul a roadtrip Pestről a kisbusszal és nem csak bikinit viszünk, mert egész hétre hideget mondanak. Ezúttal a déli part a cél, már útközben a Kistücsökre gyúrunk. Kacsamáj, fogas, sprága, gyertek!

 

Közben kisütött a nap és kinyílt a tér is, végre. Élesváltás.

 

A We Love Balaton szűken vett csapata, balról jobbra Kiss Ádám, Bordács Kriszta, Budavári Dóra, Papp Regina

 

Csapody Balázs, a Kistücsök tulajdonosa bort tölt. Ezt a képet nem merem ebédidőben posztolni, mert forradalom lesz. 

 

Zimek Pálinkafőzde, Zamárdi. Pach Gábor pálinkamester fanyar humora mellett külön élmény pálinkát kóstolni, de hogy bírnánk a 10 tételt az ebéd után, azt nehezen hiszem!

 

Bírtuk. Az hittétek kimarad a kajás poszt?!

 

Igazából néha úgy nézünk ki mint egy turnézó svéd zenekar

 

Régi és új szórakozási formák Balatonlellén. Változnak az igények.

 

Még mindig gyönyörű a balatoni naplemente #nofilter #giccs

 

Becsekkolás, kipakolás, élelemszerzés, vízszintes póz, BL Bavaria Yachtclub. És még a Barátok köztnek sincs vége...

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Meghívásos tenderen végül a Next9-t választották.

A nemrég önálló sales house-zá alakuló cég a Toprum Barba hívta partnereit. Képgalériával mutatjuk meg, hogy sikerült az este.

A márka új termékeit fiatal művészek értelmezték újra. A nonfiguratív snackdarabkák értelmezésére pedig nyereményjátékot is indított a Cheetos.

A márka kompakt autóval bővíti a portfólióját, amihez a Café és a White Rabbit készítettek bevezető kampányt. A koncepció az „elsőség” volt.

Azzal, hogy a brazil kozmetikai cég egyesül az Avonnal, a világ negyedik legnagyobb teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalatcsoportját hozza létre.

hirdetés

A MOST Fórum május 30-i eseményén a magyar sportélet szereplőivel tekintjük át, hogyan változott a szabadidő- és élsport a technológia fejlődésével. (X)

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. május 31., 08.30 - 14.00

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Egy laza szakmai délután szuper előadásokkal, influencer best practice-ekkel és borkóstolással! Ráadásul igazi influencereket is kérdezhettek majd!

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés