hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új sorozatot indítunk: 1 nap 10 kép!

A Kreatív Online új heti sorozatot indít el, amelyben a kommunikációs ipar egy-egy szereplője képekben meséli el egy napját. Budavári Dóra, a We Love Balaton főszerkesztője keddi napját dokumentálta. 

hirdetés

"Nem minden napunk telik azzal a We Love Balatonnál, hogy pálinkákat kóstolunk és finomakat eszünk, de szerencsére nem is kevés. Most éppen intenzíven gyűjtjük az anyagot a júniusi induláshoz, ezért halmozzuk az élvezeteket" - fűzte hozzá képeihez Budavári Dóra, az online magazin főszerkesztője, aki kollégáival kedden utazott el a Balatonhoz. Ezt a napját - ahogy új sorozatunk, az 1 nap 10 kép neve is jelzi - tíz fotóval mutatja be. 

Indul a roadtrip Pestről a kisbusszal és nem csak bikinit viszünk, mert egész hétre hideget mondanak. Ezúttal a déli part a cél, már útközben a Kistücsökre gyúrunk. Kacsamáj, fogas, sprága, gyertek!

 

Közben kisütött a nap és kinyílt a tér is, végre. Élesváltás.

 

A We Love Balaton szűken vett csapata, balról jobbra Kiss Ádám, Bordács Kriszta, Budavári Dóra, Papp Regina

 

Csapody Balázs, a Kistücsök tulajdonosa bort tölt. Ezt a képet nem merem ebédidőben posztolni, mert forradalom lesz. 

 

Zimek Pálinkafőzde, Zamárdi. Pach Gábor pálinkamester fanyar humora mellett külön élmény pálinkát kóstolni, de hogy bírnánk a 10 tételt az ebéd után, azt nehezen hiszem!

 

Bírtuk. Az hittétek kimarad a kajás poszt?!

 

Igazából néha úgy nézünk ki mint egy turnézó svéd zenekar

 

Régi és új szórakozási formák Balatonlellén. Változnak az igények.

 

Még mindig gyönyörű a balatoni naplemente #nofilter #giccs

 

Becsekkolás, kipakolás, élelemszerzés, vízszintes póz, BL Bavaria Yachtclub. És még a Barátok köztnek sincs vége...

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A kormányzati kommunikáció digitális kampányát a Looma készítette.

Tényleg még inkább a köztudat része lett a streaming ittthon a nagy bezártságban?

Legalábbis Amerikában a Nielsen adatai alapján.

„Ha a Bátrak nem tudnak eljönni a táborba, akkor a tábort viszik el a Bátrakhoz.”

A tésztamárka emellett 2 millió eurót ajánlott fel kórházaknak, és az olasz Vöröskeresztnek.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés