hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új ügynökséggel dolgozik a Rossmann

A tenderen kiválasztott új cég fogja kommunikálni az új Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését.

hirdetés

A Rossmann a Progressive Reklámügynökséget választotta ki meghívásos tenderén 2019-es kommunikációjára. A Progressive feladata 2019-ben a Rossmann+ kedvezménykártya bevezetését támogató egész éves kommunikációs kampány tervezése és lebonyolítása lesz.

A Rossmann még tavaly év végén írt ki kétfordulós tendert a Rossmann+ kártya bevezetését támogató integrált kampány kidolgozására. A vállalat közlése szerint 2019-ben kiemelt fontosságú számukra ez a kampány, mely a tévéfilmek mellett online, pr- és rendezvényelemeket is tartalmaz.

Kadlok Nelli, a Rossmann pr-menedzsere elmondta, hogy a tendert követő kutatáson is a Progressive koncepciója szerepelt a legjobban, mert a fogyasztók számára egyértelműen közvetítette a Rossmann+ kártya előnyeit.

Szabó Orsolya, a Progressive ügyfélkapcsolati vezetője pedig azt hangsúlyozta, hogy a Progressive számára ez egy kiemelten fontos tender volt, mely egy új ügyféllel, véleményük szerint izgalmas területen és hosszú távú együttműködésre ad lehetőséget.

Hogy kik vettek még részt a tenderen, arra rákérdeztünk a Rossmannál. A cég ügynökségei az elmúlt években előbb a Human Telex, majd a Carbon Group voltak.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés