hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új portálok az Adaptive portfóliójában

Márciustól a Heti Válasz és a Klubrádió online értékesítési képviseletét is az Adaptive Media Sales House látja el.
hirdetés

Az Adaptive Media Sales House tovább bővítette portfólióját a Heti Válasz és a Klubrádió felületeivel. A két portál ügynökségi értékesítését márciustól látja el a cég.

„Ezek a minőségi oldalak is jól kapcsolódnak az Adaptive ügyfeleinek magas elvárásaihoz. Bár mérföldkőként elértük a havi egymillió egyedi látogatót a Hír csomagunkkal, azonban további oldalakkal tárgyalunk az együttműködés lehetőségeiről.” - mondta Sopov István, az Adaptive ügyvezető igazgatója.

Az Adaptive Media olyan prémium oldalak értékesítését fűzte egybe, mint a januárban csatlakozott Nol.hu, a Tv2.hu, a Piacésprofit.hu, 168óra.hu, Hírek.com, valamint a Ma.hu.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés