hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új portálok az Adaptive portfóliójában

Márciustól a Heti Válasz és a Klubrádió online értékesítési képviseletét is az Adaptive Media Sales House látja el.
hirdetés

Az Adaptive Media Sales House tovább bővítette portfólióját a Heti Válasz és a Klubrádió felületeivel. A két portál ügynökségi értékesítését márciustól látja el a cég.

„Ezek a minőségi oldalak is jól kapcsolódnak az Adaptive ügyfeleinek magas elvárásaihoz. Bár mérföldkőként elértük a havi egymillió egyedi látogatót a Hír csomagunkkal, azonban további oldalakkal tárgyalunk az együttműködés lehetőségeiről.” - mondta Sopov István, az Adaptive ügyvezető igazgatója.

Az Adaptive Media olyan prémium oldalak értékesítését fűzte egybe, mint a januárban csatlakozott Nol.hu, a Tv2.hu, a Piacésprofit.hu, 168óra.hu, Hírek.com, valamint a Ma.hu.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés