hirdetés
hirdetés
hirdetés

Uj Péter távozik az Indextől

Távozik az Index éléről Uj Péter - értesült a Kreatív Online. 12 év után új kihívásokat keres. 

hirdetés

Munkatársaival közölte, hogy távozik az Index főszerkesztői posztjáról Uj Péter - értesült a Kreatív Online. 

A szakember munkaviszonya szeptember 30-val szűnik meg, de tagja marad az Index.hu Zrt. igazgatóságának. Uj Péter 1999-ben az Index egyik alapítója volt, és 2000 február óta vezette a szerkesztőséget. Most közös megegyezéssel saját döntése nyomán távozik a cégtől, és a hivatalos közlés szerint új kihívásokat keres. A piacon egy ideje elterjedt Uj Péter közelgő távozásának híre, sőt többen a következő munkahelyét is megnevezték. A Kreatív azonban úgy tujda, az Index korábbi főszerkesztője szerződése alapján egy darabig hasonló munkát konkurensnél nem végezhet.   

Megkerestük Pusztay Andrást, az Index ügyvezetőjét, aki azt mondta, hogy Uj Péter utódjáról a hivatalos közleményig nem nyilatkoznak. 

A Kreatív korábbi interjúja Uj Péterrel.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

Monica Bickert, a Facebook tartalompolitikáért felelős alelnöke írt erről egy blogposztot.

Kína tiltakozik, szerinte az Egyesült Államok kettős mércét alkalmaz.

A bevásárlóközpont nem csak ügynökséget vált, de meg is újul 2020-ban.

hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés