hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új operatív vezető, új pozíció a Cafénál

Varga Gábor Zoltán 2015 óta van a Café Communications-nél. Új pozíciót tölt mostantól be.

hirdetés

„Januártól Varga Gábor Zoltán a Café Communications kreatív részlegének új operatív igazgatója. Ebben, a cégnél korábban nem létező pozícióban az ő feladata lesz a kreatív ügynökségi csapatok összehangolt működésének biztosítása, valamint az ügynökség házon belüli és ügyfeleivel közös folyamatainak optimalizálása" - írja a Café közleménye.

Varga 2015-től dolgozik a Cafénál. Digital Business Directorként a The Coca-Cola Company, az OTP Bank, a Porsche Hungary, a Bonafarm Csoport és a Dealogic megbízásait is ő menedzselte. 2018-ban a Stories, a Café Communications branded content szolgáltatásának elindítását stratégiai és digitális igazgatóként vezette. Több éve rendszeres előadója a hazai konferenciáknak generáció alapú kommunikáció, tartalommarketing, valamint digitalizáció témakörökben.

„Gábor friss látásmódja, digitális tudása, és üzletvezetési kvalitásai hatalmas lendületet adnak az ügynökségnek, ami révén még hatékonyabbá tehető az ügyfelekkel való közös munka. Személyében egy olyan vezető került a csapat élére, akivel megerősödve és magabiztosan várjuk a 2019-es évet” – méltatja a közleményben kollégáját Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

Varga a Café előtt, 2007 és 2014 között egy holland-magyar Quince digitális ügynökségnél dolgozott, előbb Senior Account Managerként, majd üzletfejlesztési és ügyfélkapcsolati igazgatóként.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szemtelenségből megint jelesre vizsgáztak.

Az ok a fogyasztók megtévesztése például a Pápa áldásával” vagy a „Diana hercegnő eljegyzési gyűrűje” szövegekkel.

A Jägermeister Brass Band egy 9 tagú fúvószenekar, aminek tagjait még a jobb emlékű 2019-ben kezdte keresni az italmárka.

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés