hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új női portál indult, az Adaptive Media értékesíti

A Carrie remek névválasztás egy női oldalnak.

hirdetés

Partneri megállapodást kötött az Adaptive Media és a Carrie.hu, ennek értelmében a sales house viszi az oldal hirdetési felületeinek értékesítését.

"A 2017 szeptembere óta folyamatosan épülő Carrie.hu a hagyományos női portáloktól eltérő egyedi koncepcióval jött létre. Elsődleges célja, hogy humoros köntösbe csomagolva szórakoztató és pihentető tartalmakat nyújtson olvasói számára a fesztelen időtöltéshez és valódi kikapcsolódáshoz, szórakozáshoz. Kulturális, lifestyle, de akár az anyukáknak szóló témákkal is egyaránt találkozhatnak az oldal látogatói" - olvasható az oldal profiljáról a közleményben.

Popkulturális érdekesség: Carrie nem csak a Szex és New York című sorozat főszereplője volt, hanem Brian DePalma klasszikus, 1976-os horrorfilmjének (és az annak alapjául szolgáló Stephen King-regénynek) a címe és címszereplő gimnazista tinédzsere is, akit addig csúfoltak (majd öntöttek le egy vödör disznóvérrel a bálon), míg telekinetikus képességeit használva kegyetlen bosszút nem állt. Az édesanyja is rendszeresen sanyargatta szegény Carrie-t.

Ennek tükrében még izgalmasabb a közleményben megfogalmazott profil.

Javítás (március 21.): A cikk megjelenésekor azt írtuk, a Carrie.hu olvasottsága egyelőre nem szerepel a közönségmérésben. Ez a cikk írásakor igaz volt, de pusztán a hét első napjait érintő technikai hiba állt mögötte.

Carrie

Carrie

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Oroszországban posztolták ki: aki teherbe esik egy vb-sztártól, pénzt és élete végéig ingyen Whoppert kap.

Nincs magyar munka az utolsó shortlisteken. Még két Young Lions csapatot lehet figyelni.

A Big Bang Media lett a közösségimédia-ügynökség új partnere.

Film, PR, Craft, Media és Social kategóriákban sincs shortlistesünk. Még a Young Lions magyar versenyzőinek és egy TCR-nek lehet szorítani.

Az ősszel érkező 3. évad első előzetesét ezúttal is a többszörös Promax-díjas Varsics Péter rendezte.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés