hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új női portál indult, az Adaptive Media értékesíti

A Carrie remek névválasztás egy női oldalnak.

hirdetés

Partneri megállapodást kötött az Adaptive Media és a Carrie.hu, ennek értelmében a sales house viszi az oldal hirdetési felületeinek értékesítését.

"A 2017 szeptembere óta folyamatosan épülő Carrie.hu a hagyományos női portáloktól eltérő egyedi koncepcióval jött létre. Elsődleges célja, hogy humoros köntösbe csomagolva szórakoztató és pihentető tartalmakat nyújtson olvasói számára a fesztelen időtöltéshez és valódi kikapcsolódáshoz, szórakozáshoz. Kulturális, lifestyle, de akár az anyukáknak szóló témákkal is egyaránt találkozhatnak az oldal látogatói" - olvasható az oldal profiljáról a közleményben.

Popkulturális érdekesség: Carrie nem csak a Szex és New York című sorozat főszereplője volt, hanem Brian DePalma klasszikus, 1976-os horrorfilmjének (és az annak alapjául szolgáló Stephen King-regénynek) a címe és címszereplő gimnazista tinédzsere is, akit addig csúfoltak (majd öntöttek le egy vödör disznóvérrel a bálon), míg telekinetikus képességeit használva kegyetlen bosszút nem állt. Az édesanyja is rendszeresen sanyargatta szegény Carrie-t.

Ennek tükrében még izgalmasabb a közleményben megfogalmazott profil.

Javítás (március 21.): A cikk megjelenésekor azt írtuk, a Carrie.hu olvasottsága egyelőre nem szerepel a közönségmérésben. Ez a cikk írásakor igaz volt, de pusztán a hét első napjait érintő technikai hiba állt mögötte.

Carrie

Carrie

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A zenészlét pszichológiáját kutató professzor és norvég előadókat a világhírig segítő menedzser is a Budapest Showcase Hub vendége lesz.

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés