hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új női portál indult, az Adaptive Media értékesíti

A Carrie remek névválasztás egy női oldalnak.

hirdetés

Partneri megállapodást kötött az Adaptive Media és a Carrie.hu, ennek értelmében a sales house viszi az oldal hirdetési felületeinek értékesítését.

"A 2017 szeptembere óta folyamatosan épülő Carrie.hu a hagyományos női portáloktól eltérő egyedi koncepcióval jött létre. Elsődleges célja, hogy humoros köntösbe csomagolva szórakoztató és pihentető tartalmakat nyújtson olvasói számára a fesztelen időtöltéshez és valódi kikapcsolódáshoz, szórakozáshoz. Kulturális, lifestyle, de akár az anyukáknak szóló témákkal is egyaránt találkozhatnak az oldal látogatói" - olvasható az oldal profiljáról a közleményben.

Popkulturális érdekesség: Carrie nem csak a Szex és New York című sorozat főszereplője volt, hanem Brian DePalma klasszikus, 1976-os horrorfilmjének (és az annak alapjául szolgáló Stephen King-regénynek) a címe és címszereplő gimnazista tinédzsere is, akit addig csúfoltak (majd öntöttek le egy vödör disznóvérrel a bálon), míg telekinetikus képességeit használva kegyetlen bosszút nem állt. Az édesanyja is rendszeresen sanyargatta szegény Carrie-t.

Ennek tükrében még izgalmasabb a közleményben megfogalmazott profil.

Javítás (március 21.): A cikk megjelenésekor azt írtuk, a Carrie.hu olvasottsága egyelőre nem szerepel a közönségmérésben. Ez a cikk írásakor igaz volt, de pusztán a hét első napjait érintő technikai hiba állt mögötte.

Carrie

Carrie

 

Puskár Krisztián
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés