hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új nevezési határidő a hangszépségversenyen

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Multicom támogatásával és a Kreatívval partnerségben hatodik alkalommal rendezi meg immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezők meghosszabbították a nevezési határidőt, az érdeklődők november 14-ig nevezhetnek. A nevezők hangját idén is szakmai zsűri értékeli, a legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatosok értékes nyereményekben részesülnek, a fődíj egy wellness-hétvége.

hirdetés

Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a Kreatívra kerül ki november közepén. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntő zsűri tagjai szintén a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt választanak ki.

A szavazást és a döntőzsűrizést november 24-én zárjuk le, az egyes kategóriák győzteseit pedig november 28-án, a Kreatív Lollipop reklámversenyének díjátadóján hirdetjük ki. Az idei megmérettetésre az esemény microsite-ján megtalálható Márai Sándor idézetet kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre.

A győztesek a szakmai elismerésen túl értékes nyereményekkel gazdagodnak, a fődíj a női és férfi fődíjas esetében is egy-egy wellness-hétvége.

A döntőzsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese; Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.

Legfontosabb, frissített dátumok:
Nevezési időszak vége: 2017. november 14.
Előzsűrizés vége: 2017. november 16.
Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2017.  november 24.
Díjátadó: 2017. november 28.

További információ a verseny oldalán található.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A GVH szerint megtévesztették a fogyasztókat a Most generáció kampányával.

Az emlékműsor után Bryant utolsó NBA-mérkőzését is levetítik.

A Mirror is felkapta a fejét a fitnesszpápa hibátlan érvelésére.

A Media1 szerint a hírműsorok felügyelete tartozik majd Hardy Mihályhoz.

Kiadója az önkormányzat vagyonkezelő cége.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés