hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új nevezési határidő a hangszépségversenyen

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata a Multicom támogatásával és a Kreatívval partnerségben hatodik alkalommal rendezi meg immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A nagy érdeklődésre való tekintettel a szervezők meghosszabbították a nevezési határidőt, az érdeklődők november 14-ig nevezhetnek. A nevezők hangját idén is szakmai zsűri értékeli, a legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatosok értékes nyereményekben részesülnek, a fődíj egy wellness-hétvége.

hirdetés

Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői előzsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang a szavazófelülettel a Kreatívra kerül ki november közepén. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntő zsűri tagjai szintén a döntősök közül egy-egy szakmai különdíjra érdemes versenyzőt választanak ki.

A szavazást és a döntőzsűrizést november 24-én zárjuk le, az egyes kategóriák győzteseit pedig november 28-án, a Kreatív Lollipop reklámversenyének díjátadóján hirdetjük ki. Az idei megmérettetésre az esemény microsite-ján megtalálható Márai Sándor idézetet kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  címre.

A győztesek a szakmai elismerésen túl értékes nyereményekkel gazdagodnak, a fődíj a női és férfi fődíjas esetében is egy-egy wellness-hétvége.

A döntőzsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese; Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.

Legfontosabb, frissített dátumok:
Nevezési időszak vége: 2017. november 14.
Előzsűrizés vége: 2017. november 16.
Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2017.  november 24.
Díjátadó: 2017. november 28.

További információ a verseny oldalán található.

Szerényi Szabolcs, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Azzal fenyegetnek, hogy nekik nem is közbelépniük, Amerika magától is kivégzi a demokráciát.

Hivatalosan is a TV2 tulajdonába került a három csatornával rendelkező cég.

Ezek után némi fenntartással kell kezelni tanulmányuk azon megállapítását is, hogy ma Magyarországon fele-fele arányban fogyasztanak konzervatív és balliberális tartalmakat.

A bank ismét kampányt indított a menhelyen élő kutyákért és macskákért.

Az Önkényes mérvadó című műsora költözik az ATV rádiójára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés