hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új néven folytatja a Privy Council és a Capital Group

Megváltoztatja a nevét a teljes Capital Group cégcsoport. A holding cégei egységesen megkapják a Flow nevet. A Privy Councilból Flow PR lesz és a cég megreformálná a magyar pr-piacot.
hirdetés

Nevet vált a Privy Council Communications, június 7-től Flow PR néven folytatja munkáját. A névváltás abba a cégfejlesztési stratégiába illeszkedik, melynek megvalósítása az ügynökségnél már korábban megkezdődött. Ennek keretében indították el a közösségimédia-közlemény szolgáltatásukat.

A Privy Council névváltásával párhuzamosan a korábban Somogyi Zoltán által birtokolt Capital Group cégcsoport többi cége is nevet vált. A holdingcégként funkcionáló Capital Group-ból Flow Corporation, a környezetvédelmi kutató és tanácsadó Green Capital-ből Green Flow, a regisztrált, lobbitanácsadással foglalkozó GPS Capital-ből pedig Flow Public Affairs lett.

A cégfejlesztés részeként a pr-ügynökség vezetése – Varga Zita Hella mellett – új igazgatóhelyettessel bővül Sajti Botond személyében. A szakember 2004 óta a Privy Council munkatársa, stratégiai kommunikációs tanácsadóként számos projekt koordinálásán dolgozott egyebek mellett pénzügyi szolgáltatók, telekommunikációs cégek és érdekképviseleti szervezetek számára.

Az ügynökség közleménye szerint a cég új, kompetitívebb stratégiával igyekszik majd működni a magyar piacon. „A válság idején a pr-ügynökséget kereső vállalatok egy dogot néztek: ki a legolcsóbb? Most újból azt kérdezik: ki a legjobb? Mi ezt a versenyt akarjuk megnyerni” – mondta el Szabados Krisztián ügyvezető igazgató.

Az ügynökség székhelye, telefonszáma, levélcíme nem változik, az e-mail címek egységesen vezetéknév.keresztné This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra módosulnak, honlapja itt érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mindea így az iProspect Hungary Social&Content divíziójának részeként folytatja tevékenységét.

A lap úgy tudja, a Posta és a Lapker kiszáll, a helyükre a pedig a KESMA vonul be.

700 ezer forint bírságot kaptak a médiatanácstól.

Alfonso Cuarón a szerződés értelmében sorozatokat fejleszt az Apple TV+ számára.

Közösségi médiás nyereményjáték-kampánnyal teszi ismertebbé magát és a vegyszermentes takarítás előnyeit a Greenbiotic.

hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

A MOST Fórum október 17-i eseményén a siker összetevőit keresi egy start-up képviselőjével (Muhi Kristóf - Innobie), egy vállalkozóval (Bogár Márk - Chilifarm) és egy befektető segítségével (Pistyur Vera – Oktogon Ventures). Regisztrálj, vegyél részt és tudd meg, hogyan lesz az ötletből siker! (X)

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés
hirdetés