hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új néven folytatja a Privy Council és a Capital Group

Megváltoztatja a nevét a teljes Capital Group cégcsoport. A holding cégei egységesen megkapják a Flow nevet. A Privy Councilból Flow PR lesz és a cég megreformálná a magyar pr-piacot.
hirdetés

Nevet vált a Privy Council Communications, június 7-től Flow PR néven folytatja munkáját. A névváltás abba a cégfejlesztési stratégiába illeszkedik, melynek megvalósítása az ügynökségnél már korábban megkezdődött. Ennek keretében indították el a közösségimédia-közlemény szolgáltatásukat.

A Privy Council névváltásával párhuzamosan a korábban Somogyi Zoltán által birtokolt Capital Group cégcsoport többi cége is nevet vált. A holdingcégként funkcionáló Capital Group-ból Flow Corporation, a környezetvédelmi kutató és tanácsadó Green Capital-ből Green Flow, a regisztrált, lobbitanácsadással foglalkozó GPS Capital-ből pedig Flow Public Affairs lett.

A cégfejlesztés részeként a pr-ügynökség vezetése – Varga Zita Hella mellett – új igazgatóhelyettessel bővül Sajti Botond személyében. A szakember 2004 óta a Privy Council munkatársa, stratégiai kommunikációs tanácsadóként számos projekt koordinálásán dolgozott egyebek mellett pénzügyi szolgáltatók, telekommunikációs cégek és érdekképviseleti szervezetek számára.

Az ügynökség közleménye szerint a cég új, kompetitívebb stratégiával igyekszik majd működni a magyar piacon. „A válság idején a pr-ügynökséget kereső vállalatok egy dogot néztek: ki a legolcsóbb? Most újból azt kérdezik: ki a legjobb? Mi ezt a versenyt akarjuk megnyerni” – mondta el Szabados Krisztián ügyvezető igazgató.

Az ügynökség székhelye, telefonszáma, levélcíme nem változik, az e-mail címek egységesen vezetéknév.keresztné This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. -ra módosulnak, honlapja itt érhető el.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A dollármilliárdokat kicsengető nagy globális szponzorok mindegyike kivár az Adweek körképe szerint.

"Rohadtul ideje volt", mondja a reklámkampány.

A The Guardian és testvérlapja, a The Observer két teljesen ellentétes kritikát hozott ki a friss King Krule albumról. A művész megörökítette a ritka pillanatot.

A gasztromarketing ügynökség felel az új étterem és bár social media felületeiért. 

A gyógyszert nem ők fogják feltalálni, de igyekeznek megakadályozni, hogy tévesen más azt állítsa magáról, hogy nála van a gyógyír.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A Kreatív szaklap április 2-án először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés