hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új melléklettel jelentkezik a Figyelő

A Figyelő gazdasági-üzleti hetilap negyedik számától üzleti döntéshozóknak szóló infokommunikációs mellékletet jelent meg.
hirdetés

Az összeállítás azokat a gazdasági vezetőket és üzleti döntéshozókat segíti, akik nem szakértők az informatikában, de tudni szeretnék, hogy a jelenlegi gazdasági környezetben hogyan csökkenthetik költségeiket, javíthatják hatékonyságukat és milyen versenyelőnyhöz juttathatják cégüket az informatikai megoldásokkal.

A Figyelő a jövőben minden hónap utolsó lapszámában jelentkezik a kibővített és megújult üzleti informatikai melléklettel.

A lap együttműködő partnere a Bitport üzleti informatikai portál, amely a mellékleten túl a Figyelő Info+Tech rovatába is heti rendszerességgel szállít cikkeket az üzleti informatika világáról.

„Ha úgy tetszik, közvetítői szerepkörre pályázunk az infokommunikációs piac szereplői, az informatikából élők és az abban rejlő lehetőségeket üzleti szempontból hasznosító döntéshozók között. Utóbbi csoportot abban próbáljuk segíteni, hogy könnyebben befogadja az infokommunikációs piac egyre összetettebb megoldásait, követhetővé téve számukra a folyamatosan változó szállítói modelleket és szolgáltatáscsomagokat” – mondta Mozsik Tibor, a Bitport főszerkesztője.

A Figyelő és a Bitport közötti együttműködés emellett kiterjed az informatikai döntéshozóknak szóló tavaszi CIO ’10 konferencia közös megrendezésére is.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

 A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. 

Egyre több raktárkoncertet vállaló zenekar csatlakozik az akcióhoz.

Ötletes absztrakciók, szokatlan perspektívák és önmegvalósítás vitték a prímet júliusban.

Erősen ajánlják a maszkviselést, belépéskor hőmérőzésre is lehet számítani.

Képernyőfüggők, már csak a virtuális valósgban tájékozódnak, elidegenedtek egymástól - Billie Eilish szerint a sztereotípiákkal szemben pont ez a generáció hozhat társadalmi változásokat.

hirdetés
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.