hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingvezető a Telenornál

Az új marketing vezérigazgató-helyettes legutóbb a Magyar Telekomnál dolgozott.

hirdetés

Mohamed ElSayad lett a tulajdonost és vezetést váltott Telenor Magyarország marketing vezérigazgató-helyettese. Az új vezető legutóbb a Magyar Telekom lakossági marketingigazgatója volt, 2015-től 2017-ig dolgozott a riválisnál.

Az egyiptomi származású szakember az erről szóló közlemény szerint több mint 20 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezik a digitális stratégiák, a márka- és termékinnováció területén; tanácsadóként számos nagyvállalat és startup cég munkáját segítette. 2004-2010 között az MSN Arabia ügyvezető igazgatója volt, majd 2011-2015 között a „du” integrált telekommunikációs szolgáltató elnökhelyettesi, majd vezérigazgatói pozícióját töltötte be. 2016-ban megalapította a Dubai Angel Investorst.

Azt elsőként a Kreatív írta meg júniusban, hogy az új tulajdonostól, a cseh PPF Grouptól érkező Jan Hanuš veszi át vezérigazgatóként a magyar Telenor irányítását.

Javítás: A hírben korábban úgy fogalmaztunk, ElSayadot a Magyar Telekomtól igazolták, de ElSayad már korábban távozott a magenta riválistól.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Selectivv Mobile a keresleti oldalnak nyújt programmatic-megoldásokat.

Az első két, már megjelent részben a Sufni és a Barber Shop tulajdonosai mesélnek.

Az Otto webshopnak készült egy kissé nyugtalanító képi világú reklám.

Az ugytudjuk.hu-t kiadó céget az LMP-s képviselő és korábban a Nyugat.hu-nál dolgozó újságírok alapították.

Viccesen nihilista reklámok a Burrow márkától.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés