hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingvezető a Citroënnél

Sutyinszky Tamás vette át a Citroën Hungária marketingosztályának vezetését, a szakember az ExxonMobiltól érkezett.
hirdetés

2009 elejétől Sutyinszky Tamás vezeti a Citroën Hungária marketingosztályát. A szakember 1995-98 között a McCann Erickson direktmarketing-divíziójánál dolgozott, távozásakor senior account executive pozícióban.

1998 és 2008 között az ExxonMobil és elődcégei kenőanyag-üzletágánál töltött be különböző pozíciókat, 2006-tól az EAME (Európa, Afrika és Közel-Kelet) régió marketingkommunikációs vezetője volt.

Az autócég marketingdivízióját korábban Oros Attila vezette, a szakember új pozíciójáról nincs információink.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

Egyben a printben áttérnek a tabloidméretre. 

Az UNICEO több mint 20 országból vár szakembereket.

A portfólióba tartozó Petőfi és a Sláger is jócskán tudta növelni hallgatóinak számát.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés