hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingvezető a Citroënnél

Sutyinszky Tamás vette át a Citroën Hungária marketingosztályának vezetését, a szakember az ExxonMobiltól érkezett.
hirdetés

2009 elejétől Sutyinszky Tamás vezeti a Citroën Hungária marketingosztályát. A szakember 1995-98 között a McCann Erickson direktmarketing-divíziójánál dolgozott, távozásakor senior account executive pozícióban.

1998 és 2008 között az ExxonMobil és elődcégei kenőanyag-üzletágánál töltött be különböző pozíciókat, 2006-tól az EAME (Európa, Afrika és Közel-Kelet) régió marketingkommunikációs vezetője volt.

Az autócég marketingdivízióját korábban Oros Attila vezette, a szakember új pozíciójáról nincs információink.
 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés