hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingvezető a BMW-nél

 

Egy járműbiztonsági cégcsoporttól igazolt marketingvezetőt a BMW magyarországi leányvállalata. Korábban az ügyvezető irányította a területet.
 

Egy járműbiztonsági cégcsoporttól igazolt marketingvezetőt a BMW magyarországi leányvállalata. Korábban az autós cég ügyvezetője irányította a területet. 

hirdetés

Június 1-jétől Oros Attila (39) tölti be a BMW Magyarország marketingvezetői pozícióját. Az új vezető tizennégy év szakmai tapasztalattal érkezett a BMW hazai leányvállalatához, korábban a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott, azelőtt pedig a Citroen Hungária marketingigazgatói pozícióját töltötte be.

A szakember ezt megelőzően a Citroen párizsi központjában dolgozott négy évig, ahol többek között az osztrák és svájci piac kereskedelmi és marketing koordinátoraként szerzett iparági tapasztalatokat. A marketingterületet korábban az ügyvezető, Henning Putzke felügyelte a BMW-nél.

Oros Attila
Oros Attila

Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett közgazdászként, majd tanulmányait Párizsban, a Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. Folyékonyan beszél franciául és angolul, szabadidejét pedig legszívesebben családjával, feleségével és három gyermekével tölti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés