hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingvezető a BMW-nél

 

Egy járműbiztonsági cégcsoporttól igazolt marketingvezetőt a BMW magyarországi leányvállalata. Korábban az ügyvezető irányította a területet.
 

Egy járműbiztonsági cégcsoporttól igazolt marketingvezetőt a BMW magyarországi leányvállalata. Korábban az autós cég ügyvezetője irányította a területet. 

hirdetés

Június 1-jétől Oros Attila (39) tölti be a BMW Magyarország marketingvezetői pozícióját. Az új vezető tizennégy év szakmai tapasztalattal érkezett a BMW hazai leányvállalatához, korábban a Defend járműbiztonsági cégcsoport magyarországi ügyvezetőjeként dolgozott, azelőtt pedig a Citroen Hungária marketingigazgatói pozícióját töltötte be.

A szakember ezt megelőzően a Citroen párizsi központjában dolgozott négy évig, ahol többek között az osztrák és svájci piac kereskedelmi és marketing koordinátoraként szerzett iparági tapasztalatokat. A marketingterületet korábban az ügyvezető, Henning Putzke felügyelte a BMW-nél.

Oros Attila
Oros Attila

Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen végzett közgazdászként, majd tanulmányait Párizsban, a Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. Folyékonyan beszél franciául és angolul, szabadidejét pedig legszívesebben családjával, feleségével és három gyermekével tölti.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Ügynökségeket és cégeket hívtak ki: mutassák meg legviccesebb fuszeklijüket.

A portálok a 30-59 éves célcsoportban szeretnének erősíteni a Cad Media segítségével.

A cég áprilistól szünetelteti a reklámtevékenységét.

A Wieden + Kennedy Oregon államnak készített kampánya a számszerű tényekre épít.

A social distancing alatt is lehetünk szociálisak a márka szerint.

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés