hirdetés
hirdetés
hirdetés

Marketingkommunikációs vezetőt igazolt a Hyundai

Június 17-től Fonay Gergely (33) tölti be a Hyundai Holding Hungary marketing- és kommunikációs vezető pozícióját.

hirdetés

Az új vezető eddigi pályafutása alatt megfordult légitársaságnál, ingatlanfejlesztő cégnél, biztosító, valamit mérnöki tevékenységet nyújtó vállaltoknál egyaránt, marketingmenedzseri és vezetői pozíciókban – írja a Hyundai közleménye. A szakember a Hyundai előtt a Europ Assistance-nál, majd a Cadterv mérnöki szolgáltatásokat nyújtó vállalatnál dolgozott.

Fonay Gergely a budapesti Zsigmond Király Főiskolán végzett közgazdászként, folyékonyan beszél angolul és németül, szabadidejét pedig legszívesebben családjával, barátaival és utazással tölti.

Fonay Gergely
Fonay Gergely

„Nagyon nagy lehetőség ez számomra, mivel az eddig megszerzett tapasztalataimat egy nemzetközi márka magyarországi importőrvállalatánál kamatoztathatom. Biztos vagyok benne, hogy sok kihívással kell majd szembenéznem, de nagy várakozással állok a feladatok elé" - nyilatkozta kinevezése kapcsán.

A területet korábban Oláh Viktória felügyelte, aki máshol folytatja pályafutását.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Beni az Iskolakezdés együtt! segélyakciót támogatja.

Bemutatjuk Trackmant, a vagány Vágányembert, akit szakmai zsűri választott ki!

Egymilliárd dollárt szánnak rá jövőre, és elsőre tíz showműsort inditanak vagy vásárolnak meg.

A Hégető Honorka-díjra szeptember 15-ig lehet nevezni.

Hogy működésük megfeleljen az EU új adatvédelmi törvény szabályozásának.

hirdetés

Képzés marketingeseknek, akik tömegeket szeretnének megszólítani, de közvetlen, bizalmas formában, személyre szólóan. Enter!Digital a neoval szeptember 14-én.

A verseny célja díjazni azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse. Nevezési határidő: szeptember 8.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Nevezési határidő: szeptember 15.

Az első benyomás megismételhetetlen. Légy rá felkészülve! Konferencia a POME-ról és fontosságáról szeptember 21-én

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

hirdetés
hirdetés