hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingkommunikációs vezető a Honor magyar-osztrák régiójának élén

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

hirdetés

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és pr menedzseri posztjára, olvasható a mobilgyártó közleményében.

A Honor ugyan a Huawei csoporthoz tartik, a két márka élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. A Honor 2014-ben mutatkozott be Kínában, és ugyanazon év végétől van jelen Magyarországon is, ám eddig csak elszórtan jelent meg nálunk a márka kommunikációja. Ezen változtatna a kinevezés révén a márkaépítés erősítésével a Huawei csoport. A 74 országban jelen lévő Honornak új logója is van, lent látható -  alatta pedig a régi.

A Honor 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el Kínán kívül, a nemzetközi piacokon. A közlemény szerint a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni. A szomszédunkban Csehországban és Szerbiában van erősebben jelen.

Ament Amarilla pozíciója új, azaz nem volt elődje, a Huaweinél viszont, a korábbi magyar marketingvezetői pozíciójában Nagy Ivett az utódja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Megújulás címmel indult a kampány, a filmekben Liptai vicces helyzetekbe keveredik a Real-boltokban.

A Szabad Pécs szerint az őszi önkormányzati választások során hatalomátvételtől tart a jelenlegi fideszes vezetés.

A Mitte új ügyfelei közt megtalálható a régió egyik legnagyobb aukciósháza, felsőoktatási intézmény, illetve független ingatlantanácsadó cég is. 

A cél a kártyadigitalizációk és a tranzakciók ösztönzése mellett az OTP Bank innovatív arculatának építése volt.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés