hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingkommunikációs vezető a Honor magyar-osztrák régiójának élén

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

hirdetés

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és pr menedzseri posztjára, olvasható a mobilgyártó közleményében.

A Honor ugyan a Huawei csoporthoz tartik, a két márka élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. A Honor 2014-ben mutatkozott be Kínában, és ugyanazon év végétől van jelen Magyarországon is, ám eddig csak elszórtan jelent meg nálunk a márka kommunikációja. Ezen változtatna a kinevezés révén a márkaépítés erősítésével a Huawei csoport. A 74 országban jelen lévő Honornak új logója is van, lent látható -  alatta pedig a régi.

A Honor 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el Kínán kívül, a nemzetközi piacokon. A közlemény szerint a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni. A szomszédunkban Csehországban és Szerbiában van erősebben jelen.

Ament Amarilla pozíciója új, azaz nem volt elődje, a Huaweinél viszont, a korábbi magyar marketingvezetői pozíciójában Nagy Ivett az utódja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári kézműves sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés