hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingkommunikációs vezető a Honor magyar-osztrák régiójának élén

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

hirdetés

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és pr menedzseri posztjára, olvasható a mobilgyártó közleményében.

A Honor ugyan a Huawei csoporthoz tartik, a két márka élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. A Honor 2014-ben mutatkozott be Kínában, és ugyanazon év végétől van jelen Magyarországon is, ám eddig csak elszórtan jelent meg nálunk a márka kommunikációja. Ezen változtatna a kinevezés révén a márkaépítés erősítésével a Huawei csoport. A 74 országban jelen lévő Honornak új logója is van, lent látható -  alatta pedig a régi.

A Honor 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el Kínán kívül, a nemzetközi piacokon. A közlemény szerint a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni. A szomszédunkban Csehországban és Szerbiában van erősebben jelen.

Ament Amarilla pozíciója új, azaz nem volt elődje, a Huaweinél viszont, a korábbi magyar marketingvezetői pozíciójában Nagy Ivett az utódja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év után szervezik meg ismét az Event Touchot.

A Westendben és a Széna téren lehet szagolgatni.

Lengyel Tamás és Péterfy Bori segíti az alapítvány új termékeinek promócióját.

Németh S. Szilárd, a csatorna vezérigazgatója arról is beszélt, zavarja-e a csatorna nézettségét, ha Rogán Cecíliával fotózzák.

Az Operaház szfinxjével összeakaszkodó Ady Endréről, a csillebérci tündérekről, és a Lánchíd alagútba tolásáról is született már epizód.

hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés
hirdetés