hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingkommunikációs vezető a Honor magyar-osztrák régiójának élén

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

hirdetés

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és pr menedzseri posztjára, olvasható a mobilgyártó közleményében.

A Honor ugyan a Huawei csoporthoz tartik, a két márka élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. A Honor 2014-ben mutatkozott be Kínában, és ugyanazon év végétől van jelen Magyarországon is, ám eddig csak elszórtan jelent meg nálunk a márka kommunikációja. Ezen változtatna a kinevezés révén a márkaépítés erősítésével a Huawei csoport. A 74 országban jelen lévő Honornak új logója is van, lent látható -  alatta pedig a régi.

A Honor 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el Kínán kívül, a nemzetközi piacokon. A közlemény szerint a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni. A szomszédunkban Csehországban és Szerbiában van erősebben jelen.

Ament Amarilla pozíciója új, azaz nem volt elődje, a Huaweinél viszont, a korábbi magyar marketingvezetői pozíciójában Nagy Ivett az utódja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Budapesti járókelők csendesíthetik le a zabolátlan gépeket.

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés