hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új marketingkommunikációs vezető a Honor magyar-osztrák régiójának élén

A Huawei Csoport e-brandjének új logója is van. A Honor erősítené a magyar jelenlétét.

hirdetés

A Honor, a Huawei Csoport vezető e-brandje Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és pr menedzseri posztjára, olvasható a mobilgyártó közleményében.

A Honor ugyan a Huawei csoporthoz tartik, a két márka élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is. A Honor 2014-ben mutatkozott be Kínában, és ugyanazon év végétől van jelen Magyarországon is, ám eddig csak elszórtan jelent meg nálunk a márka kommunikációja. Ezen változtatna a kinevezés révén a márkaépítés erősítésével a Huawei csoport. A 74 országban jelen lévő Honornak új logója is van, lent látható -  alatta pedig a régi.

A Honor 2018 első felében a tavalyi évhez képest 150%-os növekedést ért el Kínán kívül, a nemzetközi piacokon. A közlemény szerint a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilgyártója közé szeretne bekerülni. A szomszédunkban Csehországban és Szerbiában van erősebben jelen.

Ament Amarilla pozíciója új, azaz nem volt elődje, a Huaweinél viszont, a korábbi magyar marketingvezetői pozíciójában Nagy Ivett az utódja.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés