hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új logója lesz a Facebooknak

Az arculati átalakítás hangsúlyozza, hogy a WhatsApp és az Instagram is a cégcsoport része.

hirdetés

Mark Zuckerberg hétfő este jelentette be, hogy a Facebook-cégcsoporthoz tartozó termékek új logókat kapnak. Erről a The Verge számolt be.

Az oldal egy screenshotot is bemutat, ahol megfigyelhető a következő hetekben életbelépő változás: az Instagram és a WhatsApp alatt is ott lesz a „from Facebook” megjegyzés, az adott alkalmazás vizuális stílusában. Emellett maga a Facebook logója is átalakul.

Mark Zuckerberg videóban mutatta be a vizuális változás lényegét. Arról, hogy a Facebook nevére veszi az Instagramot és a WhatsAppot, itt írtunk korábban.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három csatornájukon indul reklámértékesítés 2020-tól.

A kisfia születése miatt egy időre búcsúzó Krug Emília helyét két műsorvezető veszi át.

„Ne várj 72 órát!” címmel kampány indult az eltűnt gyerekek mielőbbi megkerüléséért.

Most fontosabb feladata lesz a magazin szerkesztőségének az év elején.

Egyelőre Magyarországon még nem, de 5 nyugati piacon már élesedik az új streamingfelület.

hirdetés

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 10.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés