hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új legértékesebb márkája van a világnak

A Google-t, az Apple-t és a Microsoftot is le kellett nyomnia hozzá. Az első tízben két kínai márka van, az első európai brand a 16. helyen jön.

hirdetés

A lista publikálása óta először az Amazon lett a világ legértékesebb márkája a Brandz szerint, 52 százalékot nőtt egy év alatt a márkaértékük. A tavalyi éllovas Google a harmadik helyre csúszott vissza, az Apple a második, a Microsoft a negyedik helyet tartja.

Utánuk Visa, Facebook, Alibaba, Tencent, McDonald's és AT&T a sorrend. Az első európai az SAP a 16. helyen, az első európai fogyasztói márka a Louis Vuitton a 22.-en. A Mercedes-Benz (54.) egy hajszállal értékesebb a BMW-nél (55.), de mindegyiküket veri két hajszállal az Uber (53.) A teljes listát a Millward Brown csoporthoz tartozó kutatócég jelentésében lehet böngészni.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés