hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új lapigazgató a Mediaworksnél

A szakember ezt megelőzően Habony médiacégének kereskedelmi igazgatója volt.  

hirdetés

2015. december 11-től Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója Madarász Jánost nevezte ki a kiadóvállalat országos napilapüzletágának élére, a Népszabadság, és Világgazdaság, a Nemzeti Sport napilapok, valamint az Autó Motor magazin lapigazgatói posztjára. A szakember a 2015. november 4-én leköszönt Hanák Tamást váltja a kiadóvállalatnál.

Madarász János a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát gazdaságpolitikai és kommunikációs szakirányon. 1998-tól 2015. májusáig a Napi Gazdaságnál töltött be újságírói, szerkesztői, majd 2007-től nyolc éven keresztül lapigazgatói pozíciót, vagyis korábban már dolgoztak együtt Rónai Balázs vezérigazgatóval a Napi Gazdaságnál. Madarász János 2015. májusától a Habony Árpádhoz köthető Modern Média Group kereskedelmi igazgatója volt. A Napi Gazdaság mellett 2001. és 2009 között az A5.hu, autós motoros és Forma 1-es szakportál főszerkesztőjeként is dolgozott.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés