hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új lapigazgató a Mediaworksnél

A szakember ezt megelőzően Habony médiacégének kereskedelmi igazgatója volt.  

hirdetés

2015. december 11-től Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója Madarász Jánost nevezte ki a kiadóvállalat országos napilapüzletágának élére, a Népszabadság, és Világgazdaság, a Nemzeti Sport napilapok, valamint az Autó Motor magazin lapigazgatói posztjára. A szakember a 2015. november 4-én leköszönt Hanák Tamást váltja a kiadóvállalatnál.

Madarász János a Budapesti Corvinus Egyetemen szerzett közgazdász diplomát gazdaságpolitikai és kommunikációs szakirányon. 1998-tól 2015. májusáig a Napi Gazdaságnál töltött be újságírói, szerkesztői, majd 2007-től nyolc éven keresztül lapigazgatói pozíciót, vagyis korábban már dolgoztak együtt Rónai Balázs vezérigazgatóval a Napi Gazdaságnál. Madarász János 2015. májusától a Habony Árpádhoz köthető Modern Média Group kereskedelmi igazgatója volt. A Napi Gazdaság mellett 2001. és 2009 között az A5.hu, autós motoros és Forma 1-es szakportál főszerkesztőjeként is dolgozott.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Részleges fizetőkapuval is terveznek, ami mögé exkluzív anyagokat szánnak.

A Pesti Srácok kormánypárti szerkesztősége által is működtetett új tévé szabadon fogható csatornaként a legtöbb hazai szolgáltató kínálatában elérhető lesz.

Várható volt, hogy valaki megpróbálkozik ott is az európai formátummal.

Ha már úgyis annyira olcsó megint a hamburger, mint 30 évvel ezelőtt.

Liverpool nem egy város, hanem egy külön ország, külön szabályokkal.

hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés