hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kultúrszájt a magyar weben

Új, kifejezett magyar témákra fókuszáló kulturális portál jelent meg a neten. A készítők a kulturális-művészeti terület széles palettáját ígérik.
hirdetés

Kizárólag magyar kultúrával töltik fel a szerkesztők a most indult Kultúrcafé.hu-t. A site nem korlátozódik egyetlen művészeti ágra, teret enged zenének, filmnek, színháznak és könyveknek egyaránt.

Az oldal ötletgazdái úgy vélik, a külföldi hírek számos helyen megtalálhatók, ezért inkább a hazai témákra fognak koncentrálni. Ígéretük szerint az oldalon a művészfilmtől az Örkény-darabon át a legdurvább metálig széles lesz a paletta.

A weboldal technológiai megvalósítását a Workpoint végezte, a site készítői a marketing és kommunikációs feladatokat a Jt Press Sajtó és Médiaügynökségre bízták.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Hozzászólások (4 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
A magyar kultúra ennél sokkal jobbat érdemel. Ez az esszencia? Több szerénységet !
#
EEEEEEEEEEEEEEEEkkora sablonhonlapot! Nem mintha ettől lenne IGAZÁN gagyi az oldal...
#
http://www.kulturcafe.hu/rolunk

"Maga a kulturális esszencia."

köszönet érte.
#
jézusom. így néz ki egy kulturális-művészeti portál? hogy engedhet ilyet a szakma?

másrészt, ha ennyire magyar akar lenni, akkor a neve is lehetett volna magyar.

John Moore a mexikói-amerikai határon készített fotója vezeti fel azt a számot, amely az USA bevándorlás-politikáját taglalja.

Ónodi Lóránt head of copyként folytatja az ügynökségnél.

A kihajtogatható könyvként kidaott, de digitálisan is elérhető, a ránk leselkedő gonoszokat egybegyűjtő Új Bestiárium szövegben és grafikákian is a 16. századot idézi. Illés Áron képzős hallgatót kérdeztük a munkafolyamatról.

Felekezetközi hitbéli értékrendet képviselő családcentrikus csatorna lesz.

6 korábbi vállalati oldalt gyúrtak egybe egy domain alá.

hirdetés

A verseny célja, hogy díjazza az egyedi belsőépítészeti dizájnt, kreatív vendéglátóipari/hotel kommunikációt és márkamegjelenést. Nevezési határidő: 2018.06.29.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés
hirdetés